لیست بهترین گل فروشی های کرج

23 مرداد
مجله عروسی مقالات کاربردی عروسی

در این مقاله لیست بهترین گل فروشی های کرج را برای شما فراهم آورده ایم تا دیگر با مشکلات پیدا کردن بهترین گل فروشی های کرج دست و پنجه نرم نکنید و در عین حال در زمان خود نیز صرفه جویی کنید پس تا پایان این مقاله با لیست بهترین گل فروشی های کرج با ما همراه باشید.

لیست بهترین گل فروشی های کرج

 گل فروشی گلهای باکارا

اگر به دنبال باقدمت ترین، معتبرترین و باتجربه ترین گل فروشی کرج هستید گل فروشی گلهای باکارا در راس قرار دارد چرا که این گل فروشی از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرده است؛ مدیران و مسئولین این گل فروشی معروف و شناخته شده در طی سال ها فعالیت خود سعی بر آن داشته اند که با کسب تجربیات بسیاری از معتبرترین نمایشگاه های گل و گیاه تهران بهترین خدمات را به شما ارائه دهند و زیباترین لحظات شما را با گل های شاخه ای و گل های آپارتمانی زیباتر و شاد تر کنند و این مهم با ارتباط مستمر با تولیدکنندگان برتر و اتحادیه های گل و گیاه کشور و همچنین بازار های گل به دست آمده است. می توان از گل فروشی گلهای باکارا به عنوان ارائه دهنده مدرن ترین خدمات گل آرایی در کرج یاد کرد. تنوع، کیفیت و ماندگاری بالا در گل فروشی باکارا حرف اول را می زند. برخی از خدمات گل فروشی باکارا عبارتند از:

  •  اجاره و تزیین و گل آرایی ماشین عروس
  • دسته گل عروس
  •  باکس گل
  •  ارائه دهنده گل های آپارتمانی کم یاب
 گل فروشی گلهای باکارا

 گل فروشی بیتا

گل فروشی بیتا یکی دیگر از گل فروشی های بزرگ و خوش نام کرج است که با دقت و ظرافت خاصی به ارائه انواع خدمات گل و گل آرایی نظیر انواع دسته گل، باکس گل، ماشین عروس و گل آرایی آن، ارائه دهنده انواع گل های مصنوعی و طبیعی، گل های آپارتمانی و… می پردازد.
گفتنی است که دسته گل های عروس و همچنین تزیینات ماشین عروس که توسط این گل فروشی انجام می شود طرفداران بسیاری دارد.

گل فروشی گل یاس سفید

یکی دیگر از گل فروشی های با سابقه طولانی و درخشان که می تواند در لیست بهترین گل فروشی های کرج قرار گیرد می توان به گل فروشی گل یاس سفید اشاره کرد. اگر نام گل فروشی گل یاس سفید با عنوان تنها فروشگاه اینترنتی کرج به گوشتان خورد تعجب نکنید چرا که گل فروشی یاس سفید تنها فروشگاه اینترنتی گل در کرج است که به خدمات متنوعی در زمینه فروش انواع گل و گل آرایی و دیزاین می پردازد.

گل فروشی گل یاس سفید
در ادامه با برخی از ویژگی ها و همچنین خدمات گل فروشی گل یاس سفید آشنا خواهید شد:

  •  ماشین، دسته گل عروس، تاج و مچ بند عروس
  •  طراح و مجری گل آرایی مجالس و سفره عقد به صورت حرفه ای و بر اساس ژورنال های روز گل آرایی
  •  عرضه جدیدترین و کم نظیرترین گل و گیاهان آپارتمانی و انواع کاکتوس
  •  ارائه دهنده انواع تراریوم و وابیکوزاهای خاص
  •  تاج گل ترحیم، پایه گل های تشریفاتی و سبد و باکس گل
  •  فروش تمامی ملزومات گل و گیاه، گلدان، بلور و شیشه
  •  اجاره انواع خودرو های مدرن و کلاسیک بدون واسطه
  •  فروش اینترنتی از فروشگاه اینترنتی گل یاس سفید

گل فروشی لیاتریس

اگر در لیست بهترین گل فروشی های کرج از “گل فروشی لیاتریس” نام برده نشود این لیست همیشه ناقص خواهد ماند. شما می توانید با بازدید از گل فروشی لیاتریس و همچنین بررسی نمونه کار های این گل فروشی به مهارت و تجربه پرسنل آن پی ببرید. برخی از خدمات گل فروشی لیاتریس عبارتند از

  •  اجاره و گل آرایی انواع ماشین
  •  دیزاین انواع سبد گل، تاج گل و باکس گل
  •  سفارش و ارسال گل به سراسر کرج
گل فروشی لیاتریس

گل فروشی سفیر سبز

اگر گل فروشی سفیر سبز را برای دریافت خدمات گل و گل آرایی انتخاب کنید مطمئنا هیچگاه پشیمان نخواهید شد چرا که این گل فروشی با در نظر گرفتن تمامی استاندارد ها و همچنین با کمک متخصصین مجرب در زمینه گل آرایی و کرایه ماشین عروس، طراحی و اجرای دسته گل عروس و… به خوبی توانسته است رضایت مشتریان و مراجعین خود را به دست آورد.
از مشخصه های بارز گل فروشی سفیر سبز می توان به ایده پردازی برای طراحی های انحصاری برای دسته گل عروس، گل آرایی ماشین عروس و… اشاره کرد. درواقع نوآوری از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های گل فروشی سفیر سبز کرج است.

گل فروشی سفیر سبز

آقای گل کرج

گل فروشی آقای گل کرج نیز گزینه مناسبی برای دریافت خدمات گل آرایی به صورت حضوری و آنلاین است. درواقع گل فروشی آقای گل مناسب برای افرادی است که به دنبال کار های خاص و زیبا هستند چرا که این گل فروشی با ارائه انواع مدل های مدرن و حرفه ای گل آرایی آن چه را که در ذهن دارید را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی می کند. باکس گل، دسته گل عروس، ماشین عروس و تزیین آن و… از جمله خدماتی است که در گل فروشی آقا گل ارائه می شود.

 

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

z