سالن عقد در فضای باز کرج

با توجه به سلیقه عروس و داماد ها انتخاب سالن عقد کرج جهت برگزاری مراسم عقد متفاوت خواهد بود. برخی سالن عقد در فضای باز کرج را انتخاب می کنند و برخی دیگر نیز طبق معمول ترجیح می دهند که یک سالن عقد سرپوشیده را برای مراسمشان انتخاب کنند. البته فصل برگزاری مراسم نیز در این تصمیم گیری بی تاثیر نیست اما در هر حال کسانی که سالن عقد در فضای باز کرج را برای برگزاری مراسم عقد خود انتخاب می کنند می دانند که با این انتخاب خود، شاهد برگزاری یک مراسم عقد بی نظیر خواهند بود زیرا به خوبی با مزایای سالن عقد در فضای باز کرج آشنا هستند.

برای دریافت قیمت باغ تالار و رزرو باغ برای برگزاری مراسم عقد و عروسی و نامزدی با شماره 09121021839 تماس بگیرید.

  • سالن عقد در فضای باز کرج
  • سالن عقد در فضای باز کرج با عقد محضری
  • سالن باغ عقد در فضای باز کرج

البته در انتخاب سالن عقد در فضای باز کرج نیز باید به این مثل قدیمی نیز توجه کنید:
هر گردی گردو نیست. بله درست است هر سالن عقد روبازی که مشغول ارائه خدمات عقد است نیز نمی تواند برگزاری یک مراسم عقد منحصر به فرد را تضمین کند بلکه باید سالن عقدی انتخاب شود که در فضایی واقع شده است که به خوبی اصول ارائه خدمات، دیزاین و… در آن رعایت شده است.
یکی از شناخته شده ترین باغ تالار عروسی که دارای چندین سالن عقد روباز مجلل است، باغ تالار مجلل و حرفه ای شمس العماره است. در ادامه بیشتر با ویژگی های بی نظیر این مجموعه که سبب شده است به یکی از معروف ترین و محبوب ترین باغ تالار عروسی در کرج تبدیل شود اشاره خواهیم کرد.
اگر شما جزو افرادی هستید که برای انتخاب سالن عقد دچار تردید شده اید بهتر است تا پایان این مقاله را مطالعه کنید و با مزایا، خدمات و همچنین نحوه پذیرایی در سالن عقد فضای باز کرج و باغ تالار شمس العماره آشنا شوید.

برای دریافت قیمت باغ تالار و رزرو باغ برای برگزاری مراسم عقد و عروسی و نامزدی با شماره 09121021839 تماس بگیرید.

  • عقد محضری در فضای باز
  • سالن عقد روباز
  • برگزاری عقد در فضای باز

فواید انتخاب سالن عقد در فضای باز کرج

همانطور که گفته شد افرادی که با فواید انتخاب سالن عقد در فضای باز کرج آشنا هستند هیچگاه این فرصت استثنایی برای برگزاری یک مراسم عقد بی نظیر و مجلل را از دست نمی دهند و برگزاری مراسم در سالن عقد در فضای باز کرج جزو اولین تصمیمشان خواهد بود. اما برای آشنایی بهتر شما، در ادامه به مهم ترین فواید انتخاب سالن عقد در فضای باز کرج می پردازیم:
دیزاین طبیعی و منحصر به فرد:

زمانی که شما یک سالن عقد در فضای باز کرج را انتخاب می کنید علاوه بر دیزاینی که توسط تیم دیزاین در آن انجام می شود خود دارای دیزاینی طبیعی است که همین امر نیز سبب منحصر به فرد تر شدن دیزاین سالنی که انتخاب می کنید خواهد بود. از دیگر فواید انتخاب سالن عقد در فضای باز کرج این است که به دلیل دارا بودن دیزاینی طبیعی، تیم دیزاین کم تر از سالن های عقد سرپوشیده به دیزاین محیط می پردازند و همین امر سبب کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به دیزاین خواهد شد.

  • اجاره سالن عقد فضای باز
  • سفره عقد فضای باز کرج
  • سالن عقد لوکس فضای باز

لوکیشن های متنوع و جذاب:

از دیگر فواید سالن عقد فضای باز، لوکیشن های جذاب و متنوعی است که در اختیار زوج ها قرار می گیرد. لوکیشن های جذاب از طرفی در تصویربرداری حرفه ای از عروس و داماد ها تاثیر بسزایی دارد بنابراین دیگر نیازی به هزینه ای اضافی جهت اجاره لوکیشن های مختلف برای تصویربرداری نیست؛ از طرفی دیگر نیز مهمان ها در فضایی دلنشین و چشم نواز حضور خواهند داشت و از لحظه به لحظه مراسمی که برگزار خواهید کرد لذت خواهند برد و این گونه مراسم عقدتان به یکی از خاطره انگیز ترین مراسم های زندگی شما و مهمان هایتان تبدیل خواهد شد.

آب و هوای مطبوع و دل انگیز:

آب و هوای مطبوع کیفیت مراسمی که برگزار خواهید کرد را دو چندان خواهد کرد زیرا در مراسم هایی مانند مراسم عقد به دلیل استفاده از مواد آرایشی و همچنین انواع عطر ها توسط مهمان ها فضای سالن های سرپوشیده اشباع می شود و این مسئله برای برخی از مهمان ها قابل تحمل نیست. اما در سالن عقد در فضای باز کرج دیگر چنین مشکلاتی وجود ندارد و شما علاوه بر برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه، باعث می شوید که مهمان هایتان هوای تازه و روح نواز را استنشاق کنند.

  • سفره عقد در باغ کرج
  • عقد محضری و روباز کرج
  • سالن عقد روباز کرج

ارائه خدمات آسان:

ارائه خدمات آسان از دیگر فواید برگزاری مراسم عقد در سالن عقد در فضای باز کرج است. زمانی که خدمه و پرسنل فضای زیادی جهت رفت و آمد و پذیرایی در اختیار داشته باشند، کیفیت پذیرایی نیز افزایش خواهد یافت.

برپایی سفره عقد در فضای باز و مکان های جذاب:

از دیگر مزایای برگزاری مراسم عقد در سالن عقد فضای باز که سبب منحصر به فرد تر شدن برگزاری چنین مراسمی می شود این است که می توان سفره عقد را در فضا های جذابی مانند کنار استخر و… برپا کرد. برگزاری مراسم عقد در سالن عقد در فضای باز کرج سبب می شود زوج ها ایده های منحصر به فردی را برای برگزاری مراسم عقدشان داشته باشند زیرا اجرایی کردن ایده های مختلف در فضای باز بسیار راحت تر از سالن عقد سرپوشیده است.

نکته: همانطور که قبلا اشاره شد زمانی می توانید از ویژگی های ذکر شده در فوق بهره مند شوید که در یک فضای حرفه ای و همچنین از تیم حرفه ای خدمات دریافت کنید.

برای دریافت قیمت باغ تالار و رزرو باغ برای برگزاری مراسم عقد و عروسی و نامزدی با شماره 09121021839 تماس بگیرید.

خدمات سالن عقد در فضای باز کرج

خدمات سالن عقد در فضای باز کرج با توجه به سالنی که انتخاب می کنید متفاوت است اما اگر انتخاب شما منحصر به فرد ترین و مجلل ترین مجموعه کرج یعنی باغ تالار شمس العماره است شما می توانید خدمات زیر را از این مجموعه بی نظیر، مجلل و لاکچری دریافت کنید:

  • دیزاین و گل آرایی
  • پذیرایی توسط حرفه ای ترین مهمانداران
  • کترینگ غذا توسط بهترین سرآشپز های ایرانی و خارجی
  • متنوع ترین منوی غذا در منطقه
  • موسیقی زنده، دیجی و…
  • طراحی و برپایی لاکچری ترین سفره های عقدخدمات سالن عقد در فضای باز کرج
  • ماشین عروس و تزیین آن
  • آتلیه اختصاصی
  •  معرفی بهترین مزون ها، آرایشگا ها و فروشگاه ها جهت تهیه گیفت عقد
  •  ارائه خدمات جانبی

نکته: مجموعه مجلل و لاکچری شمس العماره توانایی ارائه تمامی خدمات و همچنین ایده هایی که عروس و داماد ها در سر دارند را به بهترین شکل ممکن دارد در نتیجه شما با خیالی راحت می توانید در نحوه برگزاری مراسم عقد خود تصمیم گیرنده باشید و هر ایده ای را که در سر دارید را با مشاورین باغ تالار مجلل شمس العماره در میان بگذارید تا به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

همچنین اگر مایل به دریافت خدماتی هستید که در لیست خدمات این باغ تالار بی نظیر مشاهده نمی شود نیز می توانید این موضوع را با مدیریت حرفه ای شمس العماره (آقای بابایی) در میان بگذارید تا در اسرع وقت مقدمات لازم جهت ارائه خدمات مورد نیاز شما فراهم شود.

پذیرایی از مهمان ها در سالن عقد فضای باز کرج

پذیرایی از مهمان ها در سالن عقد فضای باز کرج از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا نحوه پذیرایی در کسب رضایت مهمان های شما تاثیر زیادی دارد از همین رو باغ تالار شمس العماره تمام تلاش خود را به کار گرفته است که حرفه ای ترین پذیرایی را از مهمان های شما داشته باشد.
همه افرادی که نام باغ تالار شمس العماره به گوششان خورده است به خوبی می دانند که این باغ تالار علاوه بر فضای لاکچری و مدرن خود، با منو های متنوع غذا که در منطقه نظیر آن را نخواهید دید و همچنین نحوه پذیرایی از مهمان ها شناخته می شود.
8 منوی متنوع غذا که با توجه به بودجه های مختلف تهیه شده است را شما در این مجموعه بی نظیر خواهید دید. لازم به ذکر است که این امکان برای افراد فراهم آمده است که بتوانند غذا ها را با توجه به سلیقه خود به منویی که انتخاب کرده اند اضافه کنند و یا آن ها را از منو حذف کنند.

پذیرایی از مهمان ها در سالن عقد فضای باز کرج

سفره عقد در سالن عقد فضای باز کرج

برپایی سفره عقد در سالن عقد فضای باز کرج نیز با سالن عقد سرپوشیده متفاوت است. همانطور که گفته شد شما می توانید سفره عقد را در محیطی منحصر به فرد برپا کنید. در باغ تالار شمس العماره انواع سفره های عقد لاکچری دیزاین و برپا می شود. اگر بخواهید سفره عقدتان با توجه به سلیقه شخصی شما طراحی شود می توانید از تیم دیزاین بخواهید که با توجه به هر آن چه که در ذهن دارید بهترین و لاکچری ترین سفره عقد را برایتان طراحی کنند.
پرطرفدارترین سفره های عقدی که در سالن عقد در فضای باز کرج و باغ تالار شمس العماره طراحی می شود عبارتند از:
سفره عقد نقره ای: تمام متعلقات این سفره عقد از نقره بوده و همین امر سبب شده است سفره عقد نقره ای به عنوان گران ترین و لاکچری ترین سفره های عقد به شمار برود.
سفره عقد کریستالی: سفره عقد کریستالی نیز که در بین زوج ها طرفداران بسیاری دارد سبب ایجاد منظره ای خیره کننده در فضا می شود زیرا تمام اجزای این سفره از کریستال اصل بوده و به زیبایی نور را بازتاب می دهد و به همین ترتیب شما سفره عقد مجللی را در مراسم خود خواهید داشت.
سفره عقد برنزی: سفره عقد برنزی نیز از دیگر سفره های عقد لاکچری و مجلل است که طرفداران بسیاری دارد.

z