کترینگ عروسی در کرج

ممکن است تا به حال عبارت کترینگ عروسی  را شنیده باشید اما معنی دقیق آن را ندانید در نتیجه برای کسب اطلاعات دقیق درباره کترینگ عروسی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا در این مقاله به تعریف دقیق کترینگ عروسی، قیمت آن و… می پردازیم.

باغ تالار عروسی شمس العماره با ارائه خدمات ویژه  در باغ تالار کرج منو ویژه ای برای شما عزیزان در کترینگ عروسی کرج خود در نظر گرفته است.

  • کترینگ عروسی در کرج
  • کترینگ کرج
  • بهترین کترینگ عروسی در کرج
  • کترینگ عقد و عروسی کرج
  • کترینگ و پذیرایی کرج
  • آب میوه و کترینگ کرج

کترینگ عروسی چیست؟

ساده ترین تعریفی که می توان برای “کترینگ” داشت این است که:

به تهیه و طبخ غذا در یک محل و سرو و پذیرایی غذا، دسر و… تهیه شده در یک محل کترینگ گفته می شود.

در کترینگ عروسی نیز تمامی خدمات مانند تهیه مواد خوراکی و طبخ غذا، دسر و… ارائه می شود و سپس غذا، دسر، فینگر فود و… تهیه شده به محل برگزاری مراسم عروسی انتقال داده می شود. توجه داشته باشید که دیزاین و سرو غذا در محل برگزاری عروسی بر عهده پرسنل کترینگ عروسی است.

نکته دیگر درباره کترینگ عروسی این است که امروزه در بسیاری از موسسات کترینگ عروسی و تشریفات در یک پکیج ارائه می شود و دیگر نیازی به انتخاب کترینگ عروسی به صورت جداگانه نخواهد بود.

خبر خوبی که برای شما داریم این است که امروزه در 90 درصد تالار ها، باغ تالار های عروسی و… خدمات کترینگ عروسی جزو خدمات اصلی آن ها است که باغ تالار شمس العماره یکی از باغ تالار هایی است که کترینگ غذای آن زبانزد خاص و عام است.

  • کیک کترینگ عروسی
  • کترینگ تالار عروسی
  • آب میوه کترینگ

قیمت کترینگ عروسی

قیمت کترینگ عروسی با توجه به عوامل مختلف متفاوت است. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • نوع مراسم: خدمات کترینگ عروسی در کرج، غذای طبخ شده و مواد خوراکی، دیزاین و نحوه سرو و… با توجه به نوع مراسم متفاوت است در نتیجه هزینه پرداختی توسط عروس و داماد نیز متفاوت خواهد بود.
  • تنوع غذا، دسر و… انتخابی توسط عروس و داماد: هر چه تنوع غذا، دسر، فینگرفود، نوشیدنی و… بیشتر باشد هزینه نیز بیشتر خواهد بود.
  • کترینگ عروسی انتخابی: تمامی خدماتی که در کترینگ عروسی ارائه می شود به کنار و کترینگ عروسی که انتخاب می کنید در سمت دیگر مسئله قرار می گیرد. به بیان ساده تر هزینه و قیمت کترینگ های عروسی مختلف بایکدیگر متفاوت است و هرچه کترینگ عروسی انتخابی لاکچری تر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.
قیمت کترینگ عروسی کرج

پذیرایی میوه و شیرینی در کترینگ عروسی

در پذیرایی میوه و شیرینی در کترینگ عروسی در کرج نیز زوج ها به طور کامل اختیار انتخاب نوع و میزان تنوع میوه و شیرینی را دارند. همانطور که قبلا اشاره شد هر چه تنوع میوه و شیرینی بیشتر باشد زوج ها باید هزینه بیشتری بپردازند.

همچنین باید توجه داشته باشید که نوع میوه و شیرینی نیز باید متناسب با نوع مراسم عروسی باشد چرا که نوع میوه و شیرینی یک مراسم معمولی با مراسمی مجلل و لوکس متفاوت خواهد بود.

پذیرایی میوه و شیرینی در کترینگ عروسی

پذیرایی شام در کترینگ عروسی

شام و در کل پذیرایی از مهمان ها از اهمیت بسیاری برخوردار است به همین دلیل نیز باید طبخ غذا به دست سرآشپز های حرفه ای انجام شود تا غذای باکیفیت و لذیذی تهیه شود. همچنین پذیرایی و سرو غذا نیز دقیقا به اندازه طبخ غذا اهمیت دارد در نتیجه باید توسط مهمانداران حرفه ای انجام شود.

پذیرایی شام در کترینگ عروسی

در پذیرایی شام در کترینگ عروسی به خوبی به این نکات توجه شده است درواقع غذا توسط بهترین سرآشپز ها طبخ خواهد شد همچنین تنوع غذا بسیار بالا است و زوج ها می توانند برای پذیرایی از مهمان های خود غذا های متنوع ایرانی، فرنگی، مدیترانه ای و… را انتخاب کنند.

پذیرایی نیز به این صورت است که توسط مهماندارانی انجام خواهد شد که دارای مدرک هتل داری هستند و به خوبی با نحوه پذیرایی اصولی، نحوه برخورد با مهمان ها و… آشنا هستند.

لازم به ذکر است که شما می توانید از خدمات vip کترینگ عروسی در کرج نیز بهره مند شوید.

z