تشریفات عقد کرج

24 شهریور
مجله عروسی

تشریفات عقد کرج در باغ تالار شمس العماره

باغ تالار شمس العماره در فضایی لوکس و مجلل آماده برگزاری مراسم عقد شما و ارائه خدمات شریفات عقد در باغ تالار عروسی کرج خود است. تشریفات عقد کرج با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه برگزاری مراسم عقد باعث می شود زوج ها بتوانند مراسم باشکوه و باکیفیتی را برگزار کنند.

تشریفات عقد کرج

معمولا فاصله مراسم بله برون و مراسم عقد بسیار کم است به همین دلیل زمانی که تاریخ برگزاری مراسم عقد مشخص می شود زوج ها باید به دنبال مقدمات برگزاری مراسم عقد باشند اما به دلیل زمان بسیار کمی که در اختیار دارند گاهی نمی توانند آنگونه که باید بهترین تصمیمات را بگیرند و یا ایده هایی که برای برگزاری مراسم عقد خود در سر دارند را اجرایی کنند.

در چنین مواقعی بهترین گزینه انتخاب باغ تالار شمس العماره برای تشریفات عقد کرج می باشد چرا که باغ شمس العماره با مدیریت آقای بابائی یکی از بهترین گزینه ها برای سپردن صفر تا صد و یا بخشی از وظایف برگزاری مراسم عقد به آن ها است درواقع شما با پیدا کردن معتبرترین تشریفات عقد کرج دیگر نگران کمبود زمان، انتخاب تیم های خدماتی غیر حرفه ای نظیر تیم دیزاین، تصویربرداری و… نخواهید بود چراکه باغ تالار شمس العماره برای ارائه تمامی خدمات و همچنین فراهم کردن تمام مقدمات مراسم عقد از بهترین پرسنل و تیم های خدماتی استفاده می کند.

باغ تالار شمس العماره با در نظر گرفتن عقد رسمی محضری آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سالن عقد کرج خود است.

تشریفات عقد کرج لوکس

سفره عقد تشریفات عقد کرج

دیزاین و طراحی سفره عقد تشریفات عقد کرج یکی از مهم ترین خدماتی است که هر زوجی برای در اختیار داشتن یک سفره عقد منحصر به فرد به آن نیاز دارد. برخی از سفره های عقد پرطرفدار تشریفات عقد کرج عبارتند از:

  • سفره عقد نقره ای: سفره عقد نقره ای از جمله سفره های عقدی است که در بین زوج هایی که می خواهند سفره عقد مجلل و گران قیمتی داشته باشند دارای محبوبیت بسیاری است. برخی از افراد گمان می کنند که دلیل نام گذاری این نوع سفره های عقد، رنگ نقره ای تمام اجزای آن است اما واقعیت آن است که تمام اجزای سفره عقد نقره ای از جنس نقره هستند و همین امر نیز سبب گران قیمت شدن این سفره شده است. البته سفره های عقد معمولی نیز وجود دارد که تمام اجزای آن به رنگ نقره ای است و هزینه بسیار پایینی نیز دارند اما اگر قصد برگزاری یک مراسم مجلل و لاکچری را دارید سفره عقدی که تمام اجزای آن از جنس نقره است تاثیر بسزایی در برگزاری چنین مراسمی دارد.
سفره عقد تشریفات عقد کرج
  • سفره عقد برنزی: سفره عقد برنزی نیز مانند سفره عقد نقره ای جزو سفره های عقد گران است با این تفاوت که جنس تمام ملزومات این سفره عقد برنز است. سفره عقد برنزی نیز مانند سفره عقد نقره ای بسیار خیره کننده است.
  • سفره عقد کریستالی: سفره عقد کریستالی که امروزه بسیار مورد توجه زوج ها قرار گرفته است یکی از زیباترین و چشم نوازترین سفره های عقد است که با انعکاس نور سبب جلب توجه می شود.

گل آرایی تشریفات عقد کرج

گل آرایی جایگاه بسیار مهمی در مراسم های عقد مدرنی که امروزه برگزار می شود دارد درواقع شما نمی توانید انتظار برگزاری یک مراسم مدرن و باشکوه را داشته باشید در حالی که قصد ندارید از دیزاینی مانند گل آرایی استفاده کنید.

لازم به ذکر است که هر گل آرایی نیز سبب زیبا شدن محیط نمی شود بلکه در گل آرایی باید به نکات بسیاری توجه شود به همین دلیل نیز تیم های حرفه ای باید وظیفه گل آرایی را بر عهده بگیرند؛ تیم حرفه ای گل آرایی تشریفات عقد کرج نیز به این منظور از دیزاینر های حرفه ای و باتجربه تشکیل شده است که یک گل آرایی حرفه ای و اصولی را در مراسم های عقد شما ارائه دهند.

در گل آرایی مراسم عقد توجه به نکات زیر الزامی است:

  • هماهنگی رنگ و نوع گل ها با یکدیگر: اگر دوست دارید از چند نوع گل برای گل آرایی سالن عقد استفاده شود حتما به این نکته توجه کنید که نوع و رنگ گل های انتخابی مکمل یکدیگر باشند و هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند. برای تشخیص بهتر می توانید از خدمات مشاوره و راهنمایی های تیم دیزاین بهره مند شوید.
  • هماهنگی گل آرایی با دیزاین محیط و همچنین سفره عقد: درست است که شما می توانید نوع گل آرایی و مدل های مختلف گل آرایی را انتخاب کنید اما شما باید دیزاین محیط و سفره عقد را نیز در نظر بگیرید. عدم توجه به هرکدام از این موارد جلوه بسیار ناخوشایندی را در محیط ایجاد می کند. درواقع تمام آیتم های سالن عقد باید با یکدیگر هماهنگی لازم را داشته باشند.
  • توجه به لباس عروس و دسته گل عروس: شاید با دیدن گزینه لباس عروس کمی تعجب کنید اما به یاد داشته باشید که شما می توانید از مدل لباس عروس نیز الهام گرفته و گل آرایی را با آن هماهنگ کنید. هماهنگی دسته گل عروس با گل آرایی سالن عقد نیز بسیار منطقی است پس باید به این نکته نیز توجه کنید.
گل آرایی تشریفات عقد کرج

خدمات باغ تالار شمس العماره در مراسم عقد

پیش از بررسی خدمات باغ تالار شمس العماره در مراسم عقد بهتر است بدانید که باغ تالار شمس العماره خود دارای تشریفات و خدمات عروسی بسیار حرفه ای است که در میان زوج ها و سایر مشتریان و افرادی که این باغ تالار را می شناسند محبوبیت بسیاری دارد در نتیجه شما می توانید انتظار بهترین خدمات با بالاترین کیفیت ممکن را از باغ تالار شمس العماره داشته باشید. در ادامه به برخی از این خدمات اشاره خواهیم کرد:

  • دیزاین سفره عقد: در باغ تالار شمس العماره طراحی انواع سفره عقد توسط متخصصین و دیزاینر های ماهر انجام می شود به همین دلیل همواره جذاب ترین و منحصر به فرد ترین سفره های عقد در سالن های عقد باغ تالار شمس العماره برپا می شود. لازم به ذکر است که در باغ تالار شمس العماره به دلیل وجود سالن های عقد روباز و همچنین سالن های عقد سرپوشیده سفره های عقد با توجه به سالنی که زوج ها انتخاب می کنند طراحی و برپا می شود.
  • گل آرایی و دیزاین: گل آرایی و دیزاین نیز با توجه به ژورنال های روز جهانی و توسط ماهرترین تیم دیزاین انجام می شود و شما شاهد بهترین گل آرایی با گل های باکیفیت خواهید بود.
  • کترینگ غذا: اگر جزو آن دسته از افراد هستید که می خواهید با شام و یا ناهار از مهمان های خود پذیرایی کنید می توانید از خدمات کترینگ غذای عقد باغ تالار شمس العماره استفاده کنید؛ لازم به ذکر است که باغ تالار شمس العماره دارای متنوع ترین منوی غذا در منطقه است که در آن به بودجه زوج ها توجه شده است بنابراین شما می توانید منو های اقتصادی و همچنین منو هایی که قیمت بیشتری دارند را همزمان در اختیار داشته باشید و با توجه به بودجه خود آن ها را انتخاب کنید. البته هر منو فارغ از قیمتی که دارد بالاترین کیفیت ممکن را دارد.
  • پذیرایی: پذیرایی از مهمان ها به عهده بهترین مهمانداران که آموزش های لازم را گذرانده خواهد بود.
  • موسیقی: خدمات موسیقی با توجه به فرهنگ و سلیقه زوج ها ارائه می شود.

پذیرایی در تشریفات عقد کرج

پذیرایی در تشریفات عقد کرج اهمیت بسزایی دارد زیرا رضایت مهمان های شما در گرو نحوه پذیرایی و همچنین برخورد حرفه ای آن ها با مهمان ها است. همانطور که در فوق اشاره شد مهماندارانی که وظیفه پذیرایی را برعهده می گیرند بسیار حرفه ای هستند و بسیار اصولی به پذیرایی از مهمان ها می پردازند. تعداد مهمانداران در منو هایی که انتخاب می کنید قید شده است.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

z