بهترین خدمات مجالس عروسی در جهان

09 دی
دسته‌بندی نشده

اولین خدمات مراسم عروسی زمانی شکل گرفت که کشورهای اروپایی تصمیم گرفتند خیلی از کارهای خود را تخصصی کرده و هر کدام را به بخش بخصوصی واگذار کنند. از این رو مسئولیت های برگزار کردن جشن های عروسی خود را بر عهده تشریفات خدمات عروسی گذاشتند. این روش برگزاری عروسی، کم کم در تمام نقاط جهان رواج یافت، به طوری که در این زمان شاهد پیشرفت مراسم عروسی در سراسر کشورمان ایران هستیم.

بهترین خدمات مجالس عروسی در جهان

در گذشته برگزاری مراسم عروسی،  به طور سنتی و در منازل برگزار می شد. در حالی که اکنون جشن های عروسی مجلل و تشریفاتی بوده است و برگزار کردن آن ها در خانه کار بسیار دشواری است و مسئولیت زیادی را بر دوش خانواده می گذارد، که در نتیجه ممکن است مراسم به شکل خوبی برگزار نشود.

خدمات عروسی در همه جای جهان شکل گرفته و تمامی سالن ها شباهت زیادی به همدیگر دارند. به طوری که استفاده از ویژگی های جدید خدمات عروسی در یکی از کشورهای غربی، تاثیر بسزایی در نحوه ارائه و خدمات تالارهای عروسی در کشورها که از جمله کشور ما دارد.

بیشتر مردم ایران بر این باور هستند که بهترین و با شکوه ترین مراسم عروسی در کشورهای غربی برگزار می شود، در حالی که این یک باور اشتباه است. در حالی که همه خدمات مجالس عروسی مانند هم هستند و تا حد زیادی تفاوت ها از بین رفته است.

چند ویژگی برای بهترین خدمات عروسی در جهان به شرح زیر است توجه کنید:

قرار گرفتن خدمات مجالس در کنار باغ :

یکی از مهمترین آپشن های خدمات مجالس عروسی در بعضی از کشورها، قرار گرفتن سالن عروسی در کنار یک باغ زیبا با گیاهان زیباست ( باغ عروسی یا همان باغ تالار عروسی ). این باغ می تواند هم مکانی برای تفریح مهمانان باشد و هم مکانی برای فیلمبرداری و گرفتن تصاویر خاطره انگیز از عروس و داماد.

ویژگی برای بهترین خدمات عروسی

کشتی سواری :

برای بهتر بر گزار کردن عروسی می توان از روش های خاصی برای برگزاری مراسم عروسی استفاده کرد. قرار گرفتن برخی کشورها در کنار سواحل از قبیل کشور ترکیه، امکان کشتی سواری را نیز فراهم کرده است. اینکه قسمتی از مجلس عروسی داخل یک کشتی شیک برگزار می شود و یا عروس و داماد بتوانند قایق سواری کنند نیز از جمله ویژگی های بهترین خدمات مجالس جهان می باشد.

ارائه انواع غذاهای بین المللی و دریایی :

غذاهایی که در بهترین خدمات مجالس جهان، عموما از بین غذاهای محبوب ایرانی و گاهی نیز غذاهای دریایی است. با بودن انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع دسر و سالاد، میوه وشیرینی که از لزومات یک خدمات مجالس عروسی باکلاس و شیک می باشد.

طراحی و دکوراسیون زیبا

کیک و شیرینی :

پذیرایی از مهمانان با کیک و شیرینی قبل از خوردن شام نیز از دیگر ویژگی های بهترین خدمات مجالس عروسی در جهان به شمار می رود. کیک عروسی نیز که برای همه خدمات مجالس عروسی که از ملزومات مراسم عروسی است .

گل آرایی کامل مراسم :

برای زیبا تر کردن مراسم عروسی در سالن های عروسی از گل آرایی استفاده کنید گل آرایی سالن می تواند در قسمت های ورودی سالن، میز میهمان ها و میز شام عروس و داماد باشد. وجود این قسمت ها نقش بسیار زیادی را برای برگزاری جشن مجلل و باشکوه ایفا می کند. در بهترین خدمات مجالس جهان، گل آرایی جز ملزومات است و جلوه خاصی را به سالن عروسی می دهد.

گل آرایی کامل مراسم

جایگاه عروس و داماد :

تزئین جایگاه عروس مهمترین گزینه برای مراسم است.  در بهترین خدمات مجالس جهان، جایگاه عروس و داماد به نحو چشم نواز و خیره کننده ای تزئین می شوند. که در کنار آن ماشین عروس، دسته گل عروس، سفره عقد،  از دیگر خدمات مجالس در جهان به شمار می روند.

میهمانداران مجرب و متحدالشکل :

بهترین ویژگی های خدمات عروسی وجود پرسنل آموزش دیده و مجرب با ظاهری یک شکل و زیبا  است.  در نظر گرفتن لباس های شیک و متناسب  با رنگ و طرح های زیبا در جشن عروسی برای تمامی کارکنان می تواند جشن را باشکوه تر جلوه دهد.

ظروف غذا :

ظرف هایی که برای مجالس عروسی استفاده می شود تاثیر زیادی در ارائه خدمات عروسی دارد. در خدمات عروسی باید از ظروف زیبا برای میز شام پذیرایی استفاده کنند. انواع ظروف بلور و پازلی می تواند میز شام عروسی را با شکوه تر و زیبا تر کند.

سرویس کامل مبلمان و صندلی :

در خدمات عروسی باید از مبلمان و صندلی های زیبا با رنگ های شاد استفاده شود. صندلی و مبلمان در همه خدمات مجالس وجود دارد. ولی تفاوت آنها در بهترین مجالس خدمات جهان، زیبایی و لوکس بودن این سرویس است. عموما در بهترین خدمات مجالس عروسی از صندلی ها و مبلمان های کلاسیک و مدرن استفاده می شود. این مبلمان وصندلی ها علاوه بر زیبایی و لوکسی راحتی آن نیز مهم است.

کادر حرفه ای فیلم برداری و آتلیه اختصاصی :

برای مجالس عروسی خود از عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای استفاده کنید تا تصاویر زیبا را برای شما ثبت کنند. تصویربرداری از جشن عروسی نیازمند تخصص و مهارت است. در بهترین خدمات مجالس در جهان، کادر فیلمبرداری به همه فنون و تکنیک های تصویربرداری مسلط هستند.

نورپردازی و موزیک :

برای مهیج شدن جشن عروسی نیازمند به بعضی موارد خاص است. از جمله نورپردازی که محیط سالن را زیباتر می کند و جلوه خاصی به آن می بخشد. پخش موزیک نیز یکی دیگر از برنامه های هیجان آور در سالن های عروسی است. البته در بهترین خدمات مجالس دنیا، موزیک به صورت زنده و توسط موزیسین های مشهور پخش می شود.

z