انتخاب دیزاین سفره عقد در باغ عروسی

30 تیر
مقالات کاربردی عروسی

انتخاب دیزاین سفره عقد در باغ عروسی از اهمیت بسیاری برخوردار است و نیاز به دقت و توجه بسیاری دارد. برخی از زوج ها گمان می کنند که تنها کاری که باید انجام دهند انتخاب دیزاین سفره عقد در باغ عروسی است در حالی که در انتخاب دیزاین سفره عقد توجه به دیزاین محیط و همچنین نوع مراسمی که برگزار می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که عدم هماهنگی سفره عقد با دیزاین باغ عروسی و همچنین مراسم برگزاری سبب ایجاد تضاد ناخوشایندی خواهد شد.

انتخاب دیزاین سفره عقد در باغ عروسی
برای جلوگیری از بروز چنین اشتباهاتی در حین انتخاب سفره عقد در باغ عروسی، در ادامه به بررسی دیزاین های مختلف و پرطرفدار سفره عقد در باغ عروسی می پردازیم. اگر ایده ای برای سفره عقدتان ندارید می توانید با مطالعه این مقاله سفره عقد مناسب و در خوری را انتخاب کنید.

امروزه برگزاری عقد در سالن عقد فضای باز، بسیار رواج یافته است از این رو زوج های معمولا به دنبال دیزاین و طراحی سفره عقد هایی مناسب فضای باز هستند. باغ تالار شمس العماره با در نظر گرفتن سالن عقد کرج در فضای مجلل و لوکس آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

انواع دیزاین سفره عقد در باغ عروسی

به طور کلی سفره عقد دارای 4 سبک دیزاین است که عبارتند از:

سفره عقد ساده: در این نوع دیزاین، سادگی مهم ترین قانون است؛ به این صورت که در طراحی و دیزاین چنین سفره هایی اثری از دیزاین های لاکچری و بسیار مجلل وجود ندارد. البته باید خاطرنشان کرد که سادگی دیزاین سفره های عقد ساده دلیلی بر عدم زیبایی آن نیست بلکه این سفره های عقد در عین سادگی بسیار شیک هستند و زوج های بسیاری نیز طرفدار این نوع سفره عقد هستند.

سفره عقد مدرن: سفره های عقد مدرن نیز یکی دیگر از انواع دیزاین سفره عقد در باغ عروسی است که معمولا طراحی های انجام شده در این سفره ها مجلل و لوکس است و افرادی که قصد برگزاری یک مراسم مجلل و لاکچری را دارند حتما به سراغ سفره های عقد مدرن می روند.

سفره عقد سنتی: در طراحی سفره عقد سنتی از تمام المان ها و نشانه های سنتی استفاده می شود.

سفره عقد سنتی

سفره عقد روستیک: این نوع سفره عقد نیز که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است دارای دیزاینی متفاوت با چند سبک فوق است. در این نوع دیزاین تمامی المان های موجود در سفره عقد بر روی عناصر طبیعی و فضای باز بزرگ تمرکز می کنند.
هر یک از انواع دیزیان سفره عقد در باغ عروسی که در فوق به آن ها اشاره شد خود دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به برخی از آن ها شاره خواهیم کرد.

سفره عقد روستیک

سفره عقد کریستالی: سفره عقد کریستالی دارای متریال کریستالی است. انعکاس نور توسط تمامی المان های کریستالی سفره عقد سبب زیبایی خیره کننده این سفره عقد می شود.

سفره عقد کریستالی

سفره عقد آینه ای: یکی از زیباترین سفره های عقدی که می توان در باغ عروسی و فضای باز برپا کرد سفره عقد آینه ای است چرا که انعکاس نور و منظره در آن سبب ایجاد فضایی جذاب و رویایی می شود. مهم ترین مزیت سفره عقد آینه ای انعکاس نور و بزرگ تر جلوه دادن سفره عقد است؛ همچنین انعکاس تصویر عروس و داماد سبب می شود عکس های خلاقانه و منحصر به فردی از سفره عقد و عروس و داماد گرفته شود. در برخی از دیزاین ها فقط در بعضی از قسمت های سفره از قطعات آینه استفاده می شود اما در حالت معمول و متداول سفره عقد آینه ای، به صورت یکدست از آینه استفاده می شود و خبری از پارچه و یا سفره نخواهد بود.

سفره عقد با گل آرایی: سفره عقد با گل آرایی نیز یکی از سفره های عقد محبوب در بین زوج ها است. در این نوع سفره عقد با توجه به گل آرایی محیط، سفره عقد نیز گل آرایی می شود. انتخاب گل مناسب جهت گل آرایی سفره عقد، با توجه به فصل برگزاری مراسم متفاوت خواهد بود.

سفره عقد با گل آرایی

سفره عقد با ظروف سنتی ایرانی: همانطور که در فوق به این موضوع اشاره شد در این نوع دیزاین سفره عقد در باغ عروسی، تمام آیتم های سفره عقد ظروف سنتی ایرانی است به عنوان مثال تمام اجزای سفره عقد بر روی ترمه چیده می شود.

سفره عقد نقره ای: همانطور که از نام این سفره عقد پیداست تمام آیتم های این سفره از جنس نقره است پس بنابراین این سفره عقد از جمله سفره های عقد مجلل و گران قیمت به شمار می رود. در این نوع دیزاین حتی رنگ سفره عقد نیز به رنگ نقره ای خواهد بود. استفاده از گل آرایی در این سفره نیز می تواند سبب ایجاد منظره ای رمانتیک شود؛ البته لازم به ذکر است که در این نوع دیزاین باید در انتخاب گل ها دقت و وسواس بسیاری به خرج داده شود.

سفره عقد توری: این نوع دیزاین نیز از یک چارچوب توری تشکیل شده است که از هر طرف سفره عقد را در بر می گیرد. گل آرایی در این نوع دیزاین جلوه ویژه ای به سفره عقد می بخشد و یک فضای رویایی را ایجاد می کند.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

z