کیک عروسی شیک و لوکس

07 بهمن
دسته‌بندی نشده

کیک عروسی شیک و لوکس : عروس و دامادهای زیادی هستند که دوست دارند برای روز عروسی شان یک کیک عروسی لوکس و جذاب داشته باشند. به همین جهت تصمیم می گیرند که مدل های مختلفی از کیک را مشاهده کنند تا بتوانند برای مدل کیک عروسی شان انتخابی مناسب و البته ایده آل داشته باشند.

کیکی را مد نظر می گیرند که از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و البته جلوه ی خاص و منحصر به فرد داشته باشد. در ادامه این پست می خواهیم در خصوص کیک و مدل های زیبا از آن مطالبی را ارائه نماییم. اگر شما به طراحی کیک با خمیر فوندانت علاوه مند هستید میتوانید از تزیئن کیک با خمیر فوندانت استفاده کنید.

این مدل کیک عروسی بسیار زیبا و خلاقانه است و برای اینکه آن را آماده کنند زمان اندک زیادی نیاز بوده است و همانطور که مشاهده می کنید بسیار جذاب است و می تواند نظر مهمان ها را به سمت خود بکشاند. این کیک چند طبقه و خلاقانه به وسیله گل های مصنوعی با خمیر فوندانت اماده شده و برای طراحی آن زحمت زیادی کشیده اند که به شکل زیبا در آمده است. میتوانید برای تزئین کیک عروسی تان از این نمونه جذاب ایده بگیرید.

کیک عروسی شیک و لوکس

اگر شما کیک خود را از شیرینی فروشی های معروف و معتبر سفارش داده باشید ،باید خیالتان راحت باشد که آنها با توجه به اعتباری که دارند شما را ناراضی نخواهند کرد. البته بهتر است این موضوع را نیز به خاطر بسپارید که بسیاری از شرینی سراها البوم های را در اختیار شما قرار میدهند که می توانید با توجه به سلیقه ی خودتان مدل کیک را انتخاب کنید و یا حتی برای مراسم عروسی تان ترکیبی از این کیک ها را سفارش بدهید.

کیک عروسی شیک و لوکس

کیک عروسی شیک و لوکس

در هر صورت علاوه بر اینکه زیبایی کیک بسیار مهم است بلکه نباید از طعم آن نیز غافل شد. همه چیز اصلا نباید فدای زیبایی و طراحی کیک شود چرا که طعم کیک میتواند مورد پسند مهمان ها و تعریف و تمجیدشان از مراسم عروسی تان باشد.

کیک دیگری که تصویر آن را مشاهده می کنید با توجه به مدل لباس عروسی طراحی و اماده شده است. اینکه شما بخواهید طراحی کیک را با شکل و سبک لباس عروس مطابقت بدهید میتواند بسیار جذاب باشد و یک ایده خاص و خوب به شمار برود.

بر روی این کیک عروسی زیبا از گل های استفاده شده است که جذابیت آن را دوچندان می کند و همچنین خمیر فوندانت و زنگ های زیبا و مختلف بر روی این کیک بکار برده شده است. شاید مهمانهای مراسم شما انقدر به جذب زیبایی های این کیک دقت کنند که از بریدن یا خوردن کیک خودداری نمایند.

در پایان بهتر است این نکته را نیز به خاطرتان بسپارید که برای مدت های طولانی شما در عکس ها و فیلم عروسی تان کیکی را که سفارش داده اید را خواهید دید پس به طراحی و دیزاین کیک عروسی توجه بسیاری داشته باشید.

z