10 مورد از کارهایی که حتما باید عروس و دامادها انجام دهند

21 دی
دسته‌بندی نشده

10 مورد از کارهایی که حتما باید عروس و دامادها انجام دهند , تشریفات و تالار عروسی شمس العماره کرج : روز عروسی شما روزی است که قرار است به عنوان به یادماندنی ترین روز زندگی تان باشد و به همین دلیل رفتارهای شما از زمانی که وارد تالار عروسی می شوید تا اخرین ساعت مراسم شما ، میتواند نشان دهنده ی این موضوع باشد. شاید شما هم از جمله عروس خانم ها و آقا دامادهای باشید که ندانید در روز عروسی تان چه کاری باید انجام بدهید یا اینکه چه رفتارهای را باید انجام بدهید؟

این مهم است که شما با مهمان های خود رفتارهای صمیمی و صحیحی داشته باشید و به خاطر حضور آن ها در مراسم شما ، قدرشناس آنها باشید و البته شما میتوانید با رفتارهای خودتان این موضوع را به خوبی به آنها اثبات کنید.

این اطمینان را داشته باشید که اگر شما از عروس و دامادهای باشید که قدرشناس باشید اصلا بعد از 5 یا 10 سال دیگر از کارتان پشیمان نمی شوید. همچنین سبب می شود که در خاطر مهمان های خود چیزی جز اینکه یک عروس و داماد زیبا و دوست داشتنی هستید باقی نخواهد ماند.

فراموش نکنید که این مهمانی تنها برای شما نیست و علاوه بر عروس و داماد این جشن برای مهمان های شما نیز می باشد. شما باید نهایت تلاش خودتان را بکنید که مهمانی را برگزار نمایید که در ذهن مهمان های خود یک تصویر زیبا و به یادماندنی را ایجاد نمایید البته نکات زیر نیز بسیار مهم هستند و شما باید به خوبی به آن ها دقت کنید.

10 مورد از کارهایی که حتما باید عروس و دامادها انجام دهند

1.    همانطور که اشاره کرده ایم شما حتما باید در مراسم خود نکاتی را مد نظر داشته باشید. اولین نکته به لحظه ی ورود شما به تالار مرتبط می باشد. راهروی که طراحی شده است تا شما آن را طی کنید و به تالار وارد شوید را باید با متانت طی کنید و به نوعی دسته گل تان را در دست بگیرید که ساقه گل در دستان شما باشد و گل های آن به سمت جلو باشند.شاید تصورتان این نکات چیزی نباشد که به نظر مهم باشند ولی فراموش نکنید زمانی که شما بتوانید به بهترین شکل جزئیات را کنار یکدیگر داشته باشید قطعا موفق تر خواهید بود.

کارهایی که حتما باید عروس و دامادها انجام دهند

کارهایی که حتما باید عروس و دامادها انجام دهند

2.   تمرین کردن بوسه عروسی از دیگر مواردی می باشد که نباید آن را فراموش کنید. این بوسه باید وزین و شیرین باشد. پیشنهاد می شود از این کار نیز در مراسم عروسی تان زیاده روی نکنید. رعایت هر چیزی به حد اعتدال میتواند بهترین گزینه باشد.

3.    پس از اینکه مراسم عروسی در باغ تالار عروسی شما تمام شد نباید برای کسی دست تکان بدهید. این یک مراسم عروسی است نه اینکه شما به تماشای فوتبالی رفته باشید. همراه با همسر خود مجدد به راهرو برگردید و سعی کنید به گونه ی رفتار کنید که یک زوج زیبا و شاد باقی بمانید.

4.    زمانی که زوج ها درگیر فیلم برداری و عکاسی می شوند دیگر فرصتی ندارند که بخواهند اولین ساعت های متاهلی شان را به همراه خانواده و دوستان شان باشند. مخصوصا اگر عروس و داماد در زمان ورود به مراسم شان تاخیرهای را نیز داشته باشند و اینکار موجب می شود آن ها زمان زیادتری را از مهمان ها به دور باشند که اصلا هم خوشایند نیست. تمامی سعی خود را بکنید که در رسیدن به تالار تاخیر نداشته باشید.

5.    زمانی که با مهمان های خود حرف می زنید حتما به چشمان آن ها نگاه کنید. این یکی از اصلی ترین اداب معاشرت است و فرقی نمی کند که در چه گفتگو یا زمانی هستید. در هر صورت این مورد بسیار مهم است و نباید به سادگی از کنار آن رد شوید.

6.    وقتی وارد مراسم خودتان شدید باید به همه میزها سر بزنید و حتی اگر فرصت دیگری برای شما وجود دارد دوباره به تک تک میزها بروید و از آنها بابت حضورشان قدردانی و تشکر نمایید. فکر نکنید که اینکار کلاس مراسم شما را پایین می آورد بلکه شما می توانید اینگونه به مهمان هایتان نشان دهید که چقدر حضور آن ها برای شما مهم بوده است و قطعا بهترین روش برای تشکر و قدردانی کردن از آنهاست.

7.    همیشه هرکجا که می روید با همسرتان باشید نه اینکه بخواهید تنها اینکار را انجام بدهید. درست است که این اولین لحظه های زندگی متاهلی شماست پس نباید به گونه ی رفتار کنید که همسرتان نیز از شما دلخور شود.

8.    هیچ کدام از زوجین نه عروس و نه داماد نباید در زمان نوشیدن آبمیوه جز در گیلاسی لوکس دیده شوند.

9.    گیلاس آبمیوه را از پایه آن بگیرید تا خنک گردد.

10.    یکی از مهمترین کارهایی که حتما باید عروس و دامادها انجام دهند ، نخوردن مشروب است.  این اخرین نکته ی است که باید حتما به آن دقت کنید. هیچ مهمانی از اینکه یک عروس و داماد مست را ببیند خوشحال نمی شود و قطعا منجر ایجاد یک خاطره تلخ در ذهن برای مهمان ها می شود.

تالار شیک و ارزان قیمت شمس العماره ، بهترین ها را برایتان فراهم دیده است . منتظر حضور سبزتان هستیم…

z