چه کنیم تا همیشه حلقه ی ازدواجمان بدرخشد ؟

17 مرداد
دسته‌بندی نشده

چه کنیم تا همیشه حلقه ی ازدواجمان بدرخشد ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره : همیشه به این صورت بوده است که اگر برای زمان های زیادی از حلقه ازدواج استفاده شود رنگ آن دیگر مثل سابق نمی درخشد و البته شاید کمی هم کدر شود. با وجود اینکه همیشه نیاز است که از حلقه ی ازدواج مان محافظت کنیم اما بهتر است در برخی از شرایط برای ساعت های آن را کنار بگذاریم.

چه کنیم تا همیشه حلقه ی ازدواجمان بدرخشد ؟

اگر شما حلقه ی ازدواج تان را گم کنید ممکن است مجدد آن را پیدا نمایید ولی اگر دچار خرابی شود شاید کمتر حوصله دردسر برای درست کردن آن را داشته باشید. در ادامه به مکان های اشاره شده است که بهتر است شما در چنین شرایطی حلقه ی ازدواج تان را در دست نداشته باشید. با ما همراه شوید…

1) ساحل

دلایل زیادی وجود دارد که به شما توصیه می شود در ساحل حلقه ی ازدواج تان را همراه نداشته باشید اما اصلی ترین دلیل این است که اگر در آب بیوفتد دیگر شانس پیدا شدنش را نخواهید داشت و یا اگر در شن بیوفتد باید دیگر با حلقه ی ازدواج تان خداحافظی کنید.
اگر شن به زیر نگین حلقه ی ازدواج شما بروید برای دست های شما مشکل جدی بروز می دهد که متاسفانه کمتر کسی به این موارد دقت می کند.

چه کنیم تا همیشه حلقه ی ازدواجمان بدرخشد

چه کنیم تا همیشه حلقه ی ازدواجمان بدرخشد

2) در تمرین های ورزشی

اگر می خواهید در زمان ورزش حلقه ی ازدواج در دستان شما باشد هیچ مشکلی وجود ندارد ولی اگر شما در ورزش از لیفتینگ یا وزنه استفاده می کنید بهتر است برای ساعت های تمرین حلقه ی ازدواج تان را کنار بگذارید چون ممکن است فشار وارد شده به حلقه سبب شود تا حلقه تان بشکند یا اینکه کج شود.
البته گاهی این شرایط می تواند نگین انگشتر شما را از بین ببرد یا اینکه نگین را لق کند. این شرایط زمانی تشدید می یابد که شما ورزش های ارتباطی را انجام بدهید.

3) در زمان استفاده از لوازم ارایشی بهداشتی

چه کنیم تا همیشه حلقه ی ازدواجمان بدرخشد ؟ به صورت کلی بهتر است زمانی که از لوازم و محصولات ارایشی استفاده می کنید یا می خواهید به حمام بروید حلقه ی ازدواج تان را کنار بگذارید. چون ایجاد حباب هوا می تواند بروز مشکلاتی را در زیر حلقه در پی داشته باشد. به صورت کلی حمام رفتن یا مصرف شامپو و صابون و…سبب می شود تا در زیر حلقه حباب هوایی پدید بیاید و زمانی که می خواهید آن را جابه جا کنید یا در بیاورید مشکلاتی را برایتان به وجود بیاورد.

4) گاز کلر

یکی از مواردی که به شدت به فلزات آسیب می زند کلرها هستند که برای دراز مدت سبب خوردگی حلقه خواهند شد پس بهتر است که در زمان شنا حلقه تان را در جای دیگر نگهداری کنید. البته فراموش نکنید که خیس شدن دست ها در مقابل شنا ، آسیب های جدی را برای حلقه تان پدید نمی آورد.

5) استفاده از رنگ ها و مواد شیمیایی می تواند حلقه ی شما را کدر کند

اگر در حال تمیز کردن کردن منزل تان هستید یا می خواهید ماشین خود را بشوید یا از قبیل این کارها را انجام بدهید بهتر است حلقه تان را برای ساعتی کنار بگذارید. تماس دست با موادشیمیایی می تواند سبب شود تا رنگ و روی حلقه تان از بین برود یا اینکه دچار خردگی شود.
در پایان به شما توصیه می کنیم حتما برای نگهداری حلقه خود از جعبه ی که در زمان خرید حلقه به شما داده می شود استفاده کنید و همیشه آن را متمایز از دیگر وسایل تان قرار بدهید تا زمانی که نیاز به آن دارید بدون هیچ مشکلی آن را پیدا کنید.

حلقه ازدواج ست باشد یا متفاوت؟

بسیاری از زوجین همیشه این سوال برای شان پیش می آید که بهتر است حلقه های ازدواج شان را ست بخرند یا با یکدیگر تفاوت های را داشته باشد ولی بهتر است که برای انتخاب حلقه های ازدواج تفاوت ها را در نظر بگیریم چون مردها و زن ها قطعا با یکدیگر تفاوت های را داشته اند و از دو نفر تشکیل شده اند که بهتر است هر کدام از آن ها با سلیقه ی که دارند حلقه ی ازدواج شان را انتخاب کنند که نوعی نشان دهنده ی شخصیت آن ها می باشد.

1. اگر قصد داشته باشید که روی حلقه ی شما حکاکی انجام شود یا می خواهید آن را سفارش بدهید قطعا به زمان بیشتری برای انتخاب نیاز داشته اید.
2. اگر از افرادی هستید که بسیار فعال می باشید و روزانه فعالیت های زیادی را انجام میدهید بهتر است از پلاتین استفاده کنید.
3. بهتر است برای خود و همسرتان یک رنگ حلقه استفاده کنید مثل اگر شما زرد انتخاب می کنید همسرتان نیز حلقه ی زرد داشته باشد.
4. همیشه این موضوع تاکید شده که فقط یک بار حلقه ی ازدواج می خرند و نیاز نیست با ترس این موضوع در انتخاب دچار تردید شوید و عجولانه برای خرید تصمیم نگیرید.

باغ تالار عروسی شیک و ارزان شمس العماره ، بهترین ها را برایتان فراهم نموده است ، منتظر حضورتان در مجموعه باغ تالار های عروسی مان هستیم…

z