نکات مهم برای افرادی که می خواهند مراسم عروسی شان را در باغ تالار بگیرند

19 دی
دسته‌بندی نشده

نکات مهم برای افرادی که می خواهند مراسم عروسی شان را در باغ تالار بگیرند : مردم زیادی هستند که دوست دارند عروسی شان را در محیط های باز مثل باغ تالارها بگیرند. به همین جهت آن ها توجه زیادی به امکانات متعددی دارند که در باغ تالار ها، تالارهای پذیرایی و هتل ها وجود دارد.
معمولا در فصل های مثل تابستان و بهار مردم علاقه ی زیادتری دارند تا مراسم عروسی شان را برگزار کنند و در این فصول شاید رونق زیاد مراسم ها هستیم. البته در این میان عده ی به دلیل حساسیتی که در انتخاب محل برگزاری مراسم دارند به دنبال یک فضای فوق العاده زیبا مثل باغ تالار هستند. برای اینکه مراسم بهتر برگزار شود نیاز است که ایده ها و برنامه ریزی های را انجام داد تا به بهترین شکل ممکن مراسم برگزار شود.

نکات مهم برای افرادی که می خواهند مراسم عروسی شان را در باغ تالار بگیرند

در ادامه سعی کرده ایم در خصوص نکاتی صحبت کنیم که می تواند منجر به برگزاری هر چه بهتر مراسم برای شما در محیطی باز مثل باغ تالار شود. با شمس العماره همراه شوید….

  1. وجود فضای مسقف

اصلا به این فکر نکنید که هواشناسی برای روز برگزاری مراسم چه پیش بینی را انجام داده است. اطمینان داشته باشید که محل برگزاری مراسم دارای محیطی سرپوشیده می باشد چون ممکن است باران های ناخوانده مهمان مراسم شما باشند. در بیشتر باغ تالارها فضای تعیین شده است که برای بارش احتمالی و افتاب می باشد پس در چنین باغ تالارهای نباید نگرانی در این خصوص داشته باشید.
فراموش نکنید در فضای مورد نظر باید حتما هر نوع دسترسی به پذیرایی و غذاها برای مهمان های عزیزتان محیا باشد.

2) وجود نور مناسب

با اینکه مراسم شما قرار است در فضای بازی برگزار شود باید نهایت دقت خودتان را داشته باشید تا نور مناسب و روشنایی کافی در آن وجود داشته باشد. البته فضای شما می تواند با شمع نیز تزیئن گردد که بسیار زیبا و رومانتیک خواهد بود اما با وزش کوچک باد قطعا شمع ها خاموش می شوند. در خصوص چنین فضاهای باید وجود برق اضطراری نیز بررسی شود تا اگر به هر دلیلی برق فضا قطع شد مراسم شما بهم نریزد.

نکات مهم برای افرادی که می خواهند مراسم عروسی شان را در باغ تالار بگیرندنکات مهم برای افرادی که می خواهند مراسم عروسی شان را در باغ تالار بگیرند

نکات مهم برای افرادی که می خواهند مراسم عروسی شان را در باغ تالار بگیرند

3) بررسی وجود حشرات

افرادی که قصد دارند مراسم خود را در محیط باز در فصل تابستان برگزار کنند باید بدانند که وجود حشرات در چنین فصلی احتمال بیش تری خواهد داشت. بهتر است در زمان شب که چراغ های باغ تالار روشن است به آنجا بروید و حتما این موضوع را بررسی کنید. اگر محلی انتخاب شده شما به مرداب و آب هم نزدیک تر است پس احتمال وجود حشرات را بیش تر خواهد کرد.

4) ایجاد محیطی راحت و آرام برای مهمان ها

یکی از چالش های مهمی که در برگزاری مراسم در فضای باز مطرح می شود، راحت نگه داشتن مهمان ها می باشد. چون بیشتر صندلیهای را که در محیط های مثل باغ استفاده می کنند سخت و سفت هستند. حتما از باغ تالارهای استفاده کنید که مبلمان و صندلی های راحتی دارند که این امر سبب می شود مهمان های شما احساس راحتی بیش تری داشته باشند.

مسئله دیگری که باید به آن دقت داشته باشید درجه حرارت است. در زمانی باید مراسم تان را برگزار نمایید که سرما و گرما سبب اذیت شدن مهمان های شما نشود.

5) عدم برگزاری مراسم در فضاهای غیر تخصصی و غیر استاندارد

همیشه مهم نیست که چقدر فضای مورد نظر شما زیبا و حیرت انگیز باشد اگر از امنیت و راحتی لازم و ضروری برخوردار نباشد هیچ سودی برایتان ندارد. اگر تمایل دارید مراسم شما در باغ شخصی برگزار شود باید بدانید که ممکن است با توجه به اینکه در برگزاری چنین مراسم های تخصصی ندارید مشکلات پیش بینی نشده ی برای شما رقم بخورد. پس ممکن است مهمان های شما با سختی های مثل عدم دسترسی به سرویس بهداشتی و… روبرو شوند.

6) به پذیرایی دقت کنید

برای رفاه مهمان های خود و پذیرایی از آن ها باید تمامی امکانات مرتبط را فراهم کنید . فضاهای باز بسیار زیبا و خوش منظره هستند که سبب می شود مراسم شما قطعا با شکوه تر شود. تجهیزات دیگری مثل برق، آب و… را به خوبی بررسی نمایید.

برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار ها و فضاهای باز استرس بیش تری نسبت به دیگر مکان ها دارد و سبب می شود که فکرتان بیش تر مشغول گردد. این مکانها برای افرادی است که می خواهند مراسم شان بسیار استثنایی باشد و اگر اسایش و ارامش مهمان ها محیا نگردد قطعا در ذهن شان خاطره ی خوبی ایجاد نمی شود.

7) بیش از اندازه از تزئین استفاده نکنید

برای اینکه فضای باز را تزئین کنید قطعا کار مشکل تری به نسبت فضاهای داخلی داشته اید. شما باید فضای باز را تزئین کنید اما به قدری زیاد نباشد که تمام طراوت و زیبایی فضای شما را بگیرد. برای اینکه فضا را به فضای خشن تبدیل نکنید میتوانید از رنگهای طبیعی استفاده کنید تا سبب برهم زدن هارمونی رنگ نشوید. همچنین برای اینکه تزیئن شما جلوه ی بیشتری داشته باشند میتوانید از یک سایبان استفاده نمایید.

z