نکاتی مهم در خصوص انتخاب آتلیه عروسی

18 بهمن
دسته‌بندی نشده

نکاتی مهم در خصوص انتخاب آتلیه : یکی از به یادماندنی ترین و لذت بخش ترین لحظات زندگی برای هر زوجی ،جشن ازدواج است که همه برای به ثبت رساندن این لحظات به دنبال بهترین آتلیه عروسی می باشند. ولی هر فردی فقط یکبار ازدواج می کند و به همین جهت برای انتخاب آتلیه تجربه کافی و لازم را نداشته است. یکی از اساسی ترین انتخاب های که در روز عروسی صورت می گیرد انتخاب آتلیه عکاسی عروس است. در ادامه به چندین نکته اشاره کرده ایم که بسیار مهم و ضروری می باشند. ما را همراهی کنید.

1) هزینه آتلیه عروسی

اولین نکته مرتبط به هزینه ی عکاسی و فیلم برداری می باشد. شاید شما اینطور فکر کنید که نباید برای چند فریم عکس و فیلم هزینه ی زیادی را پرداخت کرد ولی شاید هم اینطور به نظر بیاید که لازم و ضروری است که عکاسی و فیلم برداری با بهترین شکل صورت بگیرند. ابتدا باید این موضوع را بدانید که پرداخت هزینه ضروری است چون واقعا یک کار تخصصی می باشد.

قطعا این فکر که بعد از مراسم عروسی تان متوجه شوید تمام عکس ها و فیلم ها خراب شده اند یا مثلا از حافظه دوربین پاک شده اند برای شما بسیار دردآور است. یا اینکه متوجه شوید که فیلم بردار فراموش کرده که دکمه ضبط را فشار بدهد و هیچ کدام از لحظات ضبط نشده اند. وقتی شما هزینه ی پرداخت کنید برای دستمزد تجربه و مهارتهای فیلم بردار و عکاس است و البته به تدوین و مونتاژ نیز مرتبط می باشد. از اینا مهم تر حق الزحمه ی است که برای سرپا بودن و ایستادن آنها و تدارکات و پوزیشنها و پیشنهادات برای زیباتر شدن عکسهایتان پرداخت کرده اید. برای اطلاعات تکمیلی به مقاله راهنمای انتخاب آتلیه عروسی مراجعه نمایید. در آخر هم مشاهده می کنید که تصاویر ثبت شده و فیلم های ویدئویی فوق العاده ی از مراسم عروسیتان به شما تحویل داده می شوند.

نکاتی مهم در خصوص انتخاب آتلیه عروسی

نکاتی مهم در خصوص انتخاب آتلیه عروسی

2 ) نباید فریب تبلیغات را بخورید

هیچ وقت فکر کنید اگر آتلیه ساختمان بزرگ و یا لوکسی داشته است پس بهترین انتخاب برای شماست. البته منکر این نمی شویم که ساختمان و محل آتلیه مهم نیست. ولی تجربه ها نشان میدهد آتلیه های و دفترهای که پر از زرق و برق هستند با وجود اینکه بسیار مهم هستند ولی لزوما به این معنی نمی باشند که کارشما را حرفه ی تر نشان میدهند. تلاش کنید که در شروع تحت تاثیر ساختمان بزرگ یا لوکس بودن آن قرار نگیرید.

چه بسا آتلیه های زیادی وجود دارد که کوچکتر هستند و به هر نحوی در کارشان دلسوزتر می باشند و تعهد آنها برای جلب نظر مشتریان و حفظ آنها از آتلیه های بزرگ و مشهور بیش تر است. در هر صورت برخی از آتلیه های مشهور و بزرگ فرصت ندارند که کارکنان خودشان را بروز نگه دارند و نمیتوانند برخورد صحیح و درست را با مشتریان به آن ها یاد بدهند. پس هیچ وقت نباید تحت تاثیر ظاهرهای شیک و نام های بزرگ واقع شوید و همیشه در این امر تصمیم های بگیرید که عاقلانه است.

3) اعلام نیازها و خواسته ها

از ایده های که مدیر اتلیه و مشاوران میدهند استفاده کنید ولی هیچ نیازی نیست که تمامی چیزها را به آن ها بسپارید. توجه کنید که این جشن مختص شما می باشد و این شما هستید که باید تعیین کنید جشن چگونه باشد و با مراسم های دیگران متفاوت است. نباید اینگونه فکر کنید که تجربه تیم عکاسی و فیلم برداری میتواند تضمین کند تا نتیجه ی نهایی همان چیزی شود که شما میخواهید. هر چیزی که مد نظر شماست را باید به آنها بگویید.

کسانی که قصد دارید در عکسها باشند، لیست عکسهای خانوادگی و لحظه های که برایتان خیلی مهم می باشد و دوست دارید حتما در فیلم باشند یا حتی موزیکهای که میل دارید در فیلم تان استفاده گردند و در واقع هر چیزی که میخواهید در فیلم ها و عکس ها باشد را باید به تیم بگویید و حتما حساسیت نسبت به آنها نشان بدهید. حتی بهتر است این موارد را به صورت مکتوب به آنها تحویل بدهید تا فراموش نکنند. درست است که آنها افرادی با تجربه هستند  ولی آنها نمیتوانند فکر و ذهن شما را بخوانند.

4) سابقه کاری آتلیه و تجربه ی آنها همه چیز نیست

در بسیاری از مواقع سابقه ی کاری طولانی و تجربه ی زیاد خیلی ضروری و مهم است ولی همه چیز نیست. گاهی یک موسسه در طول فعالیت خود فقط یک نوع کار را تکرار می کند بدون اینکه تلاشی کند تا کار جدیدی را یادبگیرند و از تکنولوژی های جدید استفاده کنند. هر روز الگوها در حال تغییر و تحول هستند و موسسه ی موفق می باشد که با تغییرات جدید روز هماهنگ شوند. به همین جهت زمانی که شما به سراغ یک آتلیه قدیمی و با سابقه می روید آیا به این نکته توجه کرده اید که آنها بروز هستند یا اینکه هنوز هم از الگوهای استفاده می کنند که قدیمی می باشند.

z