نکاتی در خصوص آرایش عروس در فصل تابستان

18 بهمن
دسته‌بندی نشده

نکاتی در خصوص آرایش عروس در فصل تابستان : اگر قرار است که عروسی در فصل تابستان برگزار شود باید درجه حرارت و گرمای این فصل در نظر گرفته شود. چون ممکن است عروس برای مدت زمانی در فضای باز زیر نور آفتاب یا در باغ قرار بگیرد و یا اینکه رقصیدن عروس سبب عرق کردن او شود و در نتیجه آرایش عروس باید به گونه ی باشد که در این مدت زمان تا رسیدن به تالار به هم نریزد و دارای ماندگاری طولانی مدتی باشد.

بهتر است که در فصل تابستان برای زیرسازی آرایش عروس از ضدآفتابهای با SPF مناسب استفاده شود و همچنین کرم پودرهای که چربی تنظیم شده دارند و سبب تعریق و ریزش نمی شوند را استفاده کنید.

بیشتر بخوانید ، در : نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

به خاطر داشته باشید آرایش کمتر برای زمان طولانی تر باقی میماند چنانچه زمان استفاده از آن را باید توجه داشته باشید. مثلا در فصل تابستان چون هوا گرم تر می شود باید از کرم پودر و آرایشی سبک داشته باشید که تا آخر شب چهره تان روشن و شاداب نشان داده شود. توجه کنید که از محصولات آرایشی استفاده نمایید که کیفیت بالایی داشته است و ماندگاری بیش تری داشته باشند.

نکاتی در خصوص آرایش عروس در فصل تابستان

از براق کننده و درخشان کننده های پوست در مرحله ی آخر استفاده نمایید چون با توجه به اینکه فصل تابستان شما از کرم پودر مات استفاده کنید تا اگر تعریق رخ داد بر روی لباس عروس کم تر ریخته شود و لکه در لباس عروس به وجود نیاید.

نکاتی در خصوص آرایش عروس در فصل تابستان

در فصل تابستان نباید برای ارایش از رنگهای تیره استفاده کنید چون رنگهای تیره برای فصل زمستان و سرد مناسب می باشند. به جای اینکه رنگهای تیره در آرایش را بکار ببرید از سایه های روشن و رژ لب و لاک روشن در این فصل استفاده کنید که بهتر است.

برای ارایش عروس که در باغ تالار و فضای باز مراسم شان را برگزار می کنند بهتر است از لوازم آرایشی ضد آب استفاده گردد. چون حضور در این فضاها سبب خراب شدن مدل آرایش و عرق کردن زیاد می باشد. از خط چشم و ریمل مژه و ابرو ضد آب و ضد حساسیت استفاده گردد.

بهتر است از کرم پودر مات استفاده شود چون اگر تعرق زیاد در فصل تابستان صورت بگیرد ، دیگر پوست درخشش زیاد نخواهد داشت و ماندگاری طولانی مدت آرایش های مات نسبت به آرایش براق در طول روز بیشتر است.

سایه های که به شکل کرم می باشند به آسانی از روی پوست پاک شده و ماندگاری زیادی نخواهند داشت. برای آنکه سایه ی در آرایش استفاده می کنند در طول روز پاک نشود و باقی بماند از سایه های ضد آب و پودری استفاده کنید تا به راحتی با توجه به بافت ضخیم شان از روی صورت پاک نگردند.

z