برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان و پاییز

29 بهمن
مجله عروسی

افرادی که می خواهند مراسم عروسی خود را برگزار کنند با این سوال مواجه اند که بهترین ماه برای عروسی چه ماهی است. بسیاری از افراد تمایل دارند تا مراسم خود را در فصول سرد سال برگزار کنند.  اگر قصد دارید مراسم جشن عروسی خود را در فصل زمستان برگزار کنید، با این کار و ایده شما می توانید یک مراسم عروسی ایده آل در فصل زمستان و پاییز داشته باشید.

اگر تصمیم گرفته اید در فصل زمستان یا پاییز مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید، این را بدانید که فصل زیبایی را انتخاب کرده اید وجود منظره ها و نماهای زیبا و رنگارنگ در فصل پاییز این امکان را به عکاس یا فیلمبردار مراسم شما فراهم می کند که از زیبایی مناظر و نماها بهره بگیرد، و اگر تصمیم گرفته اید در فصل زمستان در زمان برف ریزان مراسم خود را برپا کنید، باز هم این شانس را دارید که عکاس و فیلمبردار شما با استفاده از زیبایی مناظر بهترین آلبوم عکس و فیلم را برای شما فراهم کند.

باغ تالار عروسی شمس العماره آماده ارائه برگزاری مراسم در باغ تالار عروسی کرج در تمامی فصول ساز و در فصول زمستان و پاییز است.

برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان و پاییز

 هنگامی که جشن عروسیتان را در زمستان برگزار می کنید،نمی دانید که در چند ساعت بعد باران یا برفی میبارد، ریسک است ولی می توانید برای این جشن در این فصل ایده های جالبی ارائه دهید. برای گرفتن جشن عروسی زیباترین فصل،زمستان است . در این روز های برفی و خاطره انگیز گرفتن مرام عروسی در زمستان ، شاید به نظر بعضی ها ریسک داشته باشد. ولی اگر خودتان این ریسک را پذیرفته باشید ما برای شما پیشنهادهایی داریم تا با انجام دادن آن ها این جشن را برای خود و مهمان ها تبدیل به یک خاطره ماندگار کنید.

اما همانگونه که برگزاری مراسم جشن عروسی در فصل زمستان و در فصل بارش برف زیبایی هایی دارد در مقابل برگزاری مراسم در این فصل با مشکل و ایرادی روبه رو است اینکه ممکن است مهمان ها دچار مشکل تردد بشوند، پس اگر روز برگزاری مراسم عروسی هوا برفی باشد یا احتمال باریدن برف باشد، باید به فکر جای پارک برای ماشین های مهمان ها باشید و بررسی کنید که جای پارک به نسبت افرادی که دعوت کرده اید باشد.

برای تزئین کردن اتاق عقد یا سالن برگزاری مراسم ایده شاخه های خشک درختان رابه کار ببرید شما همچنین با به کار بردن ایده تزئین با نور شمع که یک راه تزئین ارزان قیمت و در عین حال بسیار مقرون به صرفه است، می تواند بسیار رویایی و رمانتیک نیز باشد و همچنین به فضا و جو مراسم گرمی و صمیمیت اعطا می کند. برای درست کردن تم و گیف می توانید از برگ های پاییزی استفاده کنید برای درست کردن گیف می توانید از برگ های پاییزی استفاده کنید، شما می توانید از میوه های درختان کاج قندیل هایی درست کنید و در گوشه ها وکنار میزها را با این گیف تزئین کنید و فضا و جلوه خاص و منحصر بفردی به مراسمتان ببخشید،برای اعطای یاد بود به مهمان هایی که در مراسم شما شرکت کرده اند یک ایده بکر و بینظیر این است که گوهایی شیشه ای که در داخل آنها دانه های ریزی شبیه به برف شناور هستند فراهم کنید و به عنوان یادبود و تشکر به مهمانهایتان تقدیم بکنید.

برگزاری مراسم عروسی در فصل پاییز

تشریفات مجالس و باغ عروسی در فصل زمستان

باغ برای عروسی در فصل زمستان و تسریفات مجالس : اگر تصمیم گرفته اید مراسم جشن عروسی خود را در فصل زمستان برگزار کنید بدانید که برای تشریفات عروسی در فصل زمستان طرح های دکور جابی وجود دارد که با به کار بردن این ایده ها هم مهمانانتان احساس گرمی و آرامش می کنند و هم مراسم عروسی شما دارای منظره جالبی می شود.

اولین قدم برای ایجاد چنین فضایی اجاره کردن مکانی است که مجهز به شومینه باشد، این یک ایده جالب و بکر است،شاید در فصل تابستان انجام این کار عجیب و دور از انتظار باشد،اما اگر در فصل زمستان انجام شود خیلی عالی و شگفت آور می شود عروس و داماد با ایستادن در کنار شومینه به ایجاد یک سبک جدید و جذاب عکاسی بیافرینند.

تشریفات مجالس و باغ عروسی در فصل زمستان

چون مراسم عروسی شما در یک روز سرد و زمستانی برگزار می شود، شما موظف هستید با اقداماتی به گرم شدن مهمان هایتان کمک کنید، می توانید با نوشیدنی های گرم و غذاهایی که دارای منوی کبابی باشد از مهمان ها پذیرایی کنید.

در این فصل پذیرایی با نوشیدنی های خنک و سالادهای سبک ایده خوبی نیست، اضافه کردن سبزیجات، گوشت، پنیر ،و اضافه کردن سوپ خامه ای به منوی غذای مراسم عروسی که می توانند مهمانهایتان در پیاله های کوچک سرو نمایند این یک اقدام عالی و جالبی است،برای افزودن گرمی و نشاط مراسم می توانید با نوشیدنی های گرمی همچون شیر و قهوه داغ و یا شکلات و مارشمالو از مهمانهایتان پذیرایی به عمل آورید،و باعث شگفتی آنها بشوید.

اگر وضع مالی خوبی دارید پیشنهاد میکنیم به یک جزیره گرم و آفتابی سفر کنید و ماه عسل خود را در مکانی گرم بگذرانید، درصورتی که محل زندگی و شهر شما دارای هوای سرد و زمستانی می باشد، برای این منظور سفر به شهرهای جنوبی کشورمون و خصوصا جزیره کیش مکان مناسبی است. اگر قصد دارید عکس هایی با لباس عروس داشته باشید میتوانید لباس عروس تان را همراه ببرید ،به یاد داشته باشد که سفر کردن به مکان های گفته شده در فصل زمستان خیلی ارزان تمام میشود.

تشریفات عروسی ویژه در تالار عروسی شمس العماره

برگزاری جشن عروسی در فصل های زمستان و پاییز دارای مزیت هایی است از جمله اینکه که دست شما در انتخاب گروه موسیقی مورد علاقه خودتان باز است،و همچنین در انتخاب و مشخص کردن تاریخ روز عروسی و مکان برپایی جشن عروسی و هرچیزی که بخواهید انتخاب کنید دستتان باز است و لازم نیست برای این تدارکات و تشریفات از 6یا 9 ماه قبل از برگزاری مراسم عروسی همچون مراسم عروسی هایی که در فصل های بهار و تابستان برپا می شود وقت رزرو کنید.

تشریفات عروسی ویژه در تالار عروسی شمس العماره

چون تابستان فصل تعطیلات و مسافرت می باشد ممکن است بیشتر افراد و خانواده ها به تعطیلات و مسافرت بروند از این جهت در فصل زمستان که فصل مسافرت و تعطیلات نیست جمع کردن مهمان ها خیلی راحت خواهد بود و شما می توانید تاریخ عروسی خود را به هرزمانی که می خواهد تعیین کنید.

در فصل زمستان و پاییز به دلیل ناپایداری و غیر قابل پیش بینی بودن هوا و به دلیل سردی هوا شما باید پیش بینی کنید که چه چیزی پیش روی شما خواهد بود. چنانچه در فصل تابستان انتظار هوای گرم و آفتابی دارید،همانطور که می دانید هوای فصل زمستان ثابت و پایدار نیست،شاید منتظر آفتاب باشید ولی برخلاف انتظار شما امکان دارد،تمام روز باران ببارد، توصیه میکنیم همراه کت و دستکش برای روز عروسی و بهترین روز عمر خود آماده باشید و آنها را همراه خود داشته باشید.

چوب و شمع

نور شمع و شاخه های خشک درخت ، که در زیبایی و رمانتیک بودن برای تزئین سفره عقد و سالن عروسی مناسب است، و راهی ارزان قیمت و مقرون به صرفه، که حال و هوای صمیمانه و گرمی به مراسم شما می دهد.

کت خزدار

در روزهای سرد اگر می خواهید برای گرم کردن عروس یک بارانی ساده و سفید تهیه کنید تا در روز عروسیش بپوشد. چرا که این کار همه زیباییش را تحت شعاع قرار می دهد، بهتر است برای خرید دست به جیب شده و برایش یک هدیه به یاد ماندنی پالتوی پوست خز بخرید. که در عین حال زیبا و هم برازنده عروس شماست.

پذیرایی گرم در جشن عروسی

در روز های سرد زمستان برای پذیرایی از مهمانهایتان،میتوانید با نوشیدنی ها و دسرهای گرم مانند سیب داغ، لاته، اسپرسو با طعم دارچین و…استفاده کنید تا مهمان هایتان سرما را کاملا از یاد ببرند.

پوشیدن لباس سیاه برای ساقدوش‌ها

اگر ساقدوش ها لباس سیاه می پوشند به منظور بدشگونی نیست، بلکه در تقابل با محیط برفی زمستانی و لباس سفید عروسی شما منظره ای متفاوت به وجود می آورد، که یک فرصتی بی نظیر برای عکس گرفتن شما است . تا عکس های جالب و به یاد ماندنی داشته باشید.

گوی برفی

اگر می خواهید برای ساقدوش ها و مهمان هایتان هدیه ای بگیرید که به یادگار داشته باشند، می توانید در باره این گوی های برفی هم فکر کنید که حس و حال خودمانی به عروسی در زمستان می دهند.

z