راهنمای انتخاب بهترین باغ و تالار عروسی

11 اردیبهشت
دسته‌بندی نشده

راهنمای انتخاب بهترین باغ و تالار عروسی : یکی از سخت ترین کارهای که شما باید پیش از جشن عروسی تان انجام بدهید، انتخاب تالار عروسی است. امروزه تعداد تالار و باغ ها زیاد شده است و به همین دلیل انتخاب نیز سخت تر شده است البته می دانید که شما در انتخاب باید به سلیقه تان نیز دقت داشته باشید.

راهنمای انتخاب بهترین باغ و تالار عروسی

برای اینکه یک انتخاب خوب داشته باشید باید به این موضوع دقت کنید و به خوبی برای خودتان تعیین کنید که باغ تالار ارزان، باغ عروسی مختلف ، تالار و … را می خواهید. عده ی هستند که در زمان برگزاری جشن عروسی از سالن عروسی شان رضایت ندارند. پس اگر شما هم می خواهید یک تالار و باغ عروسی لوکس داشته باشید باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره شده است:

راهنمای انتخاب بهترین باغ و تالار عروسی

1) به سیستم سرمایشی و گرمایشی توجه کنید

در راهنمای انتخاب بهترین باغ و تالار عروسی اول از هر چیزی باید دقت کنید که عروسی تان در چه فصلی قرار است برگزار شود و به سیستم های حرارتی و برودنی در سالن باید دقت زیاد را داشته باشید. باید فضای سالن به نحوه ی باشد که مهمان های شما احساس سرما یا گرما نکنند. همچنین باید در سالن تهویه مناسب وجود داشته باشید که فضای سالن را به خوبی تعویض کند.

2) نزدیکی باغ یا تالار به شهر

در صورتی که مکان برگزاری باغ تالار عروسی شما در خارج است باید به موضوع حضور مهمان هایتان و ترافیک دقت داشته باشید. بهتر است باغ یا تالاری را انتخاب نمایید که مهمان های شما با مشکل ترافیک روبرو نشوند. البته فراموش نکنید که اگر مسافت زیاد باشد ممکن است برای حضور سالمندان یا افرادی که بچه کوچک دارند ، مشکلاتی ایجاد شود و آنها نتوانند در مراسم شما حضور پیدا کنند.

3) ظرفیت سالن عروسی

باغ یا تالار عروسی باید به خوبی ظرفیت داشته باشد تا مهمان هایتان در آن حضور پیدا کنند.به گونه ی که هیچ کدام از مهمان های شما مجبور نباشد سرپا بیاستند. باید در سالن به اندازه کافی امکاناتی مثل صندلی ،میز و ظرف های پذیرایی باشد و به بهترین شکل از مهمان های شما اقدامات مربوط به پذیرایی صورت بگیرد. شما بهتر است پس از مشخص شدن تعداد مهمان برای انتخاب تالار و باغ عروسی اقدام نمایید تا در رابطه با امکانات پذیرایی و فضا با هیچ گونه مشکلی روبرو نشوید.

4) تمیزی تالار و باغ

راهنمای انتخاب بهترین باغ و تالار عروسی

زمانی که شما در حال انتخاب تالار و باغ عروسی هستید باید به تمیزی آن دقت داشته باشید. فضای پذیرایی و محیط باید به بهترین شکل تمیز باشد و همه ی امکانات مثل رومیزی ها، سرویس غذاخوری، سرویس بهداشتی ، رختکن و ….تمیز باشند. در تمامی تالار و باغ نباید حتی ذره ی از کثیفی یا آلودگی دیده شود. زمانی که مهمان های شما وارد باغ یا تالار می شوند ممکن است به تمامی قسمت ها سر بزنند پس اهمیت تمیزی همه ی قسمت ها برای حفظ آبرو بسیار مهم است.

5)دارا بودن امکانات فرعی

در راهنمای انتخاب بهترین باغ و تالار عروسی اگر می خواهید المان های دیگری را برای انتخاب خود در نظر بگیرید فراموش نکنید که به نماز خانه ، اتاق رختکن، پارکینگ ، آسانسور و … دقت داشته باشید. معمولا مهمان ها مخصوصا خانم ها وقتی می خواهند برای تعویض لباس هایشان اقدام کنند به دنبال یک فضا امن و جداگانه می گردند که حتما باید چنین امکانی فراهم باشد.

فراموش نکنید که برخی از مهمان ها خواندن نماز در اول وقت برایشان مهم است و در چنین شرایطی باید تالار فضای را به عنوان نماز خانه اختصاص داده باشد که مهمان ها با مشکلی از این نظر روبرو نباشند. برای پله ها نیز اسانسور در نظر گرفته شده باشد و همچنین داشتن پارکینگ برای خودرو مهمان ها نیز بسیار مهم است که باید به همه ی موارد گفته شده به خوبی دقت شود.

z