تعداد کم مهمان در تالار عروسی

17 اسفند
دسته‌بندی نشده

اگر لیست مهمانان های کمی دارید و گاهی اوقات ممکن است به خاطر هزینه ها لیست را کم کرده باشید ممکن است با نگرانی روبرو شوید که مراسم شما دارای نقص باشد. باغ تالار عروسی شمس العماره این امکان را فراهم کرده است تا از فضای مجلل و لوکس باغ شمس العماره استفاده کنید و مراسم خود را در تالار پذیرایی ظرفیت کم کرج برگزار کنید.

تعداد کم مهمان در تالار عروسی

گل آرایی بیشتر 

از گل های بیشتر استفاده کنید و گل آرایی انجام دهید نه تنها روی میزها گل های طبیعی قرار دهید بلکه در راهروها و پله ها و درب ورود هم قرار دهید. گل آرایی حس خیلی خوبی به مهمان های شما خواهد داد. همچنین باعث پرشکوه و شیک بودن مراسم نیز خواهد شد. خدمات گل آرایی و تزئین ورودی باغ عروسی و سالن های تالار عروسی در شمس العماره بسیار دقیق و عالی است. استفاده از بهترین متد های روز دنیا برای برگزاری مراسم در باغ تالار عروسی در دستور کار ما قرار داد . از این رو همیشه سعی خواهیم کرد یک روز به یاد ماندنی را در طول زندگی پر فراز و نشیب برای شما ایجاد کنیم .

گل آرایی بیشتر 
تزیین میزهای تالار به طور ویژه

فقط گل ارایی کافی نیست اگر مهمان کم دعوت کرده ایید به همه چیز باید توجه کنید به میز و سلف و پذیرایی و سرو غذا هم باید اهمیت دهید و توجه کنید.

 تزیین میزهای تالار به طور ویژه

موسیقی :

استخدام یک فرد مشهور نیاز نیست میتوانید دی جی بیاورید و محیط را شاد کنید و این کاهش هزینه خیلی کمکتان میکند . همیشه مهمترین بخش در یک مراسم عروسی گروه موزیک می باشد . نیاز نیست از افراد مشهور برای این کار استفاده کنید که هزینه های بالایی را طلب می کنند . یک گروه موسیقی با سلیقه و خوب نیز می تواند محفل زیبای شما را گرم کند. می توانید برای این کار نیز از مدیران با تجربه تالار عروسی شمس العماره مشاوره بگیرید .

روشنایی تالار عروسی :

بهتر است از چراغ های رنگارنگ بیشتر استفاده کنید و یک روشنایی زیبا و تاثیر گزار بسازید و با یک هزینه خوب و مناسب میتوانید محیطی مناسب اماده کنید. البته تعداد کم مهمانان همیشه به معنای بد بودن و گرم نبودن مراسم نیست و اگر این کاهش هزینه ها را ذخیره کند صرف ایده های خلاقانه میشود و
بسیار خاطره ساز و زیبا خواهد شد سال ها درون فکرها است.

نکات ضروری در صورت کم بودن تعداد مهمان ها در باغ عروسی
برخی از عروس و دامادها مجبور هستند با توجه به میزان بودجه ی که دارند این تعداد را کم تر کنند. در ادامه این پست سعی کرده ایم تا نکاتی را به شما معرفی کنیم که اگر تعداد مهمان هایتان کم است قطعا به کارتان خواهند آمد و ایده های جالبی برای برپایی مراسم ازدواج تان خواهند شد. با ما همراه شوید…

برگزاری مراسم عروسی ایده آل با تعداد مهمان های کم
اول از هر چیزی باید به این نکته توجه کنید که برای هر مهمان چقدر باید هزینه کنید و اگر قرار است هر 8 نفر یا 10 نفر بر روی یک میز بنشینند به صورت میانگین هزینه هر میز چقدر خواهد شد. پس از اینکه این موارد را برای خودشان روشن کرده اید می توانید یک برنامه ریزی برای تعداد مهمان ها داشته باشید. شما می توانید با کاهش دادن هزینه های این قسمت به سراغ دیگر موارد بروید.
البته فراموش نکنید که بکار گیری ایده های دیگر می تواند به عنوان جایگزین خوبی برای تعداد مهمان های کم باشد و در واقع سبب برگزاری مراسم عروسی ایده آل با تعداد مهمان های کم در تالار عروسی شود.

ستفاده از گل آرایی زیادتر برای تالار عروسی
یکی از اصلی ترین گزینه در نکات ضروری در صورت کم بودن تعداد مهمان ها که می تواند نظر هر بیننده ی را به خود جذب کند ، گل آرایی تالار می باشد. گل ارایی به هر شکلی که باشد می تواند باغ تالار عروسی شما را زیباتر کند.
پیشنهاد ما به شما این است که تا می توانید از گل های طبیعی استفاده کنید یعنی علاوه بر اینکه در قسمت ورودی گل می گذارید بلکه فضای داخلی، راهروها، راه پله ها و خلاصه هر جای که لازم است را به وسیله گل شلوغ کنید. شما با اینکار سببب می شوید که قسمت های خلوت کمتر دیده شوند.

موسیقی را صحیح انتخاب کنید
همیشه نیازی نیست که شما یک خواننده مشهور را برای مراسم عروسی تان دعوت کنید چون این مورد تنها برای اجرای موسیقی لازم است.
برای اینکه انتخاب صحیح تری در موسیقی داشته باشید می توانید فردی را انتخاب نمایید که در حیطه کاری خود باتجربه است و به اصطلاح می تواند مراسمتان را گرم نگه دارد حتی اگر جز افراد مشهور نباشد. در هر صورت با صرفه جویی کردن در این قسمت شما می توانید هزینه های آن را برای موارد دیگر عروسی تان بکار بگیرید. انتخاب یک دی جی و خواننده باتجربه می تواند به بهتر برگزار شدن مراسم شما کمک فراوانی داشته باشد.

میزهای تالار را به صورت ویژه ی تزئین نمایید
افرادی که تصمیم دارند لیست مهمان های خود را کوتاه تر کنند باید به خوبی به جزیئات دقت کنند. علاوه بر اینکه تعداد استفاده از گل ها را زیادتر می کنند بلکه باید به چیدمان میزها نیز دقت نمایند.
فراموش نکنید که در چنین شرایطی باید میزها را به صورت شیک تزئین کرده و به نوشیدنی ها و پذیرایی های که بر روی آنها قرار میدهید توجه داشته باشید. نیازی که حتما از موارد تالار عروسی گران قیمت استفاده کنید بلکه با بکار گیری ایده های ساده در این قسمت می توانید در هزینه تالار عروسی نیز صرفه جویی نمایید.

روشنایی مناسب برای تالار
عده ی برای اینکه مهمان ها را تحت تاثیر قرار بدهند از چراغ های رنگارنگ استفاده می کنند. در صورتی که تعداد مهمان های شما کم است می توانید یک روشنایی تاثیرگذار و زیبا را در تالار قرار بدهید که هم مهمان ها را جذب کند و هم برای تعداد آنها مناسب باشد. شما می توانید یک محیط فوق العاده زیبا را با هزینه ی مناسب به وجود بیاورید و مهمان هایتان را تحت تاثیر قرار بدهید.

همیشه نیازی نیست برای شلوغ شدن مراسم مهمان های زیادی را دعوت کنید و برخلاف تصور بیشتر افراد کم بودن مراسم به معنای سوت و کور بودن مراسم نیست. اگر شما بتوانید از ایده های جذاب و کارآمد برای مراسم ازدواج تان استفاده نمایید قطعا توانسته اید مراسمی را برگزار نمایید که تا مدت زمان های طولانی بر سر زبان ها باشد و همه ی از برگزاری آن تعریف خواهند کرد.
برنامه ریزی و مدیریت بر روی هزینه ها و بودجه ی عروسی از اصلی ترین کارهای است که شما باید به آن دقت کنید تا بتوانید به کیفیت و نتیجه پایانی ایده آل برسید.

z