بهترین سایه برای آرایش عروس

16 بهمن
دسته‌بندی نشده

بهترین سایه برای آرایش عروس : هر عروسی شایسته است که در روز عروسی اش زیبا و جذاب باشد به گونه ی که در برابر چشمان همه مانند یک پرنسس بدرخشد. به همین خاطر باید از لوازم ارایشی استفاده گردد که ماندگاری زیاد داشته و همچنین مرغوب باشند تا برای عروس خانم ارایش به بهترین شکل ممکن انجام شود.
از مهم ترین اقلامی که برای ارایش عروس خانم از آن استفاده میکنند ، سایه ها هستند که برای آرایش چشم ها بکار برده می شوند و برای سایه زدن صورت نیز استفاده میگردند. به همین جهت از ارایشگر درخواست کنید تا برای ارایش کردن صورت شما از یک جعبه سایه مرغوب استفاده نماید و هر سایه ی را انتخاب نکند. البته در ارایشگاه های معتبر و ارایشگرهای ماهر، سایه های وجود دارد که علاوه بر ماندگاری و مرغوب بودن ، از برندهای معتبر و مشهور می باشند.

بهترین سایه برای آرایش عروس

متاسفانه در مقابل آرایشگرهای هستند که قیمت را به کیفیت ترجیح میدهند و از لوازمی برای آرایش عروس استفاده می کنند که هیچ کیفیتی ندارند و در اخر نتیجه ی آن چیزی می شود که عروس خانم هیچ رضایتی از آن نداشته است.

سایه های متناسب با فصول

از مواردی است که شما کمتر به آن دقت کرده باشید ولی میتوان از سایه های استفاده کرد که متناسب با فصول انتخاب شده است. برای اینکه شما چهره ی زیباتری را در شب عروسی تان داشته باشید که جلوه زیباتری را نیز داشته است باید از سایه های زیبا و متناسبی استفاده کنید که البته برای هر فصل سایه و ارایش مناسب خود را دارد.

سایه متناسب با فصل پاییز

اگر می خواهید در فصل پاییز ارایش زیبا و مناسبی داشته باشید باید از یک جعبه سایه قهوه ی یا شکلاتی رنگ استفاده کنید که برای سایه چشم ها و صورت می تواند استفاده شود و در نهایت شما را زیباتر خواهد کرد.

سایه مناسب شب

زمانی که از شب و مراسم در شب صحبت می کنیم فرقی ندارد که شما در ین مراسم به عنوان مهمان حضور دارید یا اینکه عروس هستید. بهترین راه حل استفاده از رنگهای تیره مانند دودی، خاکستری است که میتوان برای آرایش شب عروسی مورد استفاده قرار بگیرد تا به صورت شما جلوه ی خاصی بدهد و برای شب نیز مناسبتر می باشد و سبب میشود تا شما در تالار عروسی زیباتر جلوه کنید.

بهترین سایه برای آرایش عروس

بهترین سایه برای آرایش عروس

سایه منتاسب با فصل زمستان

در فصل سرد زمستان بهتر است که شما از سایه های دم روباهی یا بژ رنگ استفاده کنید که به عنوان رنگهای گرم به شمار می روند و میتوانند در این فصل چهره تان را گرم و عاشقانه تر نشان دهند. این رنگ ها بهترین انتخاب ها برای فصل سرد هستند.

سایه چشم دودی

یک نوع دیگر از سبک آرایش عروس ، سایه چشم دودی است که برای هر نوع صورت یا چهره ی مناسب می باشد. اگر چشمان شما درشت باشد یا ریز باشد هیچ فرقی نخواهد داشت. حتی یک ارایشگر میتواند فرم و مدل چشم های شما را با زدن سایه های تیره و دودی عوض کند.

بهترین برند سایه چشم

• دیورDior
• میکاپ فورورMake up for ever
• بابی براون Bobbi Brown
• کوین اکوین Kevyn Aucoin
• لورا مرسیر Laura Mercier
• کریولن Kryolan
• مَک MAC
• اِنوی NVEY
• جوزی ماران Josie Maran
• اِسمَش باکس smash box

z