برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات و آخر هفته

25 شهریور
دسته‌بندی نشده

برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات و آخر هفته چه مزیت ها و معایبی داشته است؟ باغ تالار عروسی شمس العماره کرج : عموما  مردم استقبال بیشتری برای برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات و آخر هفته دارند. به این صورت است که وقتی به تالار یا باغی مراجعه می کنند اولین درخواستی که می کنند برای برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات و آخر هفته می باشد. اما باید بدانید که برگزاری مراسم عروسی در ایام اخر هفته و تعطیلی علاوه بر اینکه مزیت های برای شما دارند ولی می تواند معایبی نیز داشته باشد که نباید از آن ها غافل شوید. بهتر است شما پیش از اینکه بخواهید یک تاریخ را برای خودتان مشخص کنید به خوبی از مزیت ها و معایب این تاریخ ها آگاهی داشته باشید.

برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات و آخر هفته

اگر می خواهید از فرصت های که پیش روی شماست بهترین استفاده را داشته باشید می توانید در روزهای تعطیلی ازدواج کنید. البته مشکلات و امتیازهای را برای اینکار باید بررسی نمایید و نکاتی را مد نظر بگیرید و برای انتخاب یک روز تعطیلی به خوبی برنامه ریزی نمایید.

برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات و آخر هفته

برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات و آخر هفته

حضور مهمان ها از راه های دور در مراسم عروسی

همه ی دوستان و فامیل شما از راه های نزدیک نیستند و برخی از آن ها از راه های دور می خواهند به مراسم شما بیایند پس نیاز است که دو یا سه روز پیش از مراسم عروسی شما حرکت کنند تا در زمان مناسبی به مراسم برسند و البته گاهی نباید ترافیک را در چنین ایامی فراموش کرد. برای همین نیاز است که شما یک مکان برای آن ها در نظر بگیرید که بتوانند در آن اسکان داشته باشند. در اصل شما یک مراسمی دارید که چند روزه است چرا که مهمان های شما برای چند روزی در کنارتان هستند. اگر برنامه ی برای سرگرم کردن مهمان ها در نظر دارید بهتر است که به مکان اقامت آن ها نزدیک باشد و با اینکار شما می توانید هم محدود و هم هزینه ها را بهتر نظارت و کنترل نمایید. یکی از مهم ترین مزیت های که برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیل برای شما دارد این است که مهمان های بیشتری می توانند در مراسم شما حضور داشته باشند و از فاصله های دور و نزدیک می توانند به مراسم بیایند. البته هزینه ی اسکان و دیگر مسائل بر میزان هزینه های عروسی شما اضافه خواهد شد.

همانطور که اشاره کرده ایم برگزاری مراسم عروسی در ایام تعطیلات فوایدی را برای شما به همراه داشته است که اولا می توان گفت مهمان های زیادتری به مراسم شما حضور پیدا می کنند و ثانیا به ساعت های کاری شما هیچ لطمه ی وارد نمی شود و نیازی نیست شما مرخصی بگیرید. ولی فراموش نکنید که این روزها نباید از زمان های باشد که خانواده ها به انجام سنت های ملی و مذهبی می پردازند.

مهم ترین مساله این است که چه مکانی را برای اسکان مهمان ها در نظر گرفته اید. عده ی برای اسکان منزل های را در نظر می گیرند و عده ی دیگر نیز هتل را برای اسکان در نظر می گیرند. اگر قرار است سالخورده ها نیز در مراسم شما باشند پس باید یک شرایطی را فراهم کنید که این افراد کامل احساس راحتی داشته باشند و سفر موجب ازار شدن آن ها نباشد.

مهمان ها نیز باید از زمان های زودتر از تاریخ دقیق مراسم شما آگاهی داشته باشند مثلا یک یا دو ماه پیش تر آن ها به آن ها اطلاع بدهید. شما با این کار می توانید به آن ها این امکان را بدهید که برنامه ریزی یا رزرو هواپیما و هتل و گرفتن مرخصی و…. را بتوانند انجام بدهند. اگر برای شما مهم است که اقوام صمیمی و دوستان شما در مراسم تان حضور داشته باشند می توانید تعطیلات و روزهای آخر هفته را برای مراسم تان انتخاب کنید. علاوه بر آنچه که ذکر کرده ایم در نظر داشته باشید که شما باید هزینه های تهیه بلیط و اسکان را برای روزهای اخر هفته و ایام تعطیلات در نظر داشته باشید که بیشتر خواهد بود.

شلوغی در آخر هفته ها و روزهای تعطیل

عموما روزهای اخر هفته و روزهای تعطیل چون شلوغی و ازدحام زیادتر است پس میزان ترافیک نیز بیشتر می باشد. این موضوع می تواند سبب شود تا مهمان های شما اذیت شوند و حضورشان در ترافیک سبب کلافه شدن آن ها شود و حتی برنامه ریزی های شما دچار اختلال های شود.

شما باید برنامه ریزی را به دقت انجام بدهید تا بتوانید به موقع در باغ و آتلیه و دیگر مکان ها حضور پیدا کنید و هیچ تاثیری در زمان عقد و تالار برای شما به وجود نیاید. دقت کنید تاخیر عروس و داماد در زمان رسیدن به مکان برگزاری مراسم عروسی اصلا برای مهمان ها و حتی خود شما هم قشنگ نیست و جلوه ی خوبی ندارد.

هزینه ی بیشتر برای رزرو تالار یا هتل یا باغ تالار

در بیشتر تالارهای عروسی برای اینکه بتوانید مراسم را در روزهای تعطیل و آخر هفته بگیرید نیاز است که هزینه های بیشتری را پرداخت نمایید و البته ورودی های بیشتری را نیز دریافت می کنند اما اگر می خواهید قیمت تالار عروسی را کم کنید بهتر است در روزهای وسط هفته مراسم تان را بگیرید چون گاهی تالارها برای چنین روزهای تخفیف های زیادی را در نظر می گیرند.

هماهنگی پیشین با دیگر خدمات دهندگان عروسی

ممکن است که شما بخواهید از جایی خاصی مانند آتلیه ها ، مزون ها ، سفره عقد، دی جی ، خواننده و…. خدمات را دریافت کنید ولی آن ها نتوانند در روزی که شما تاریخ عروسی را مشخص کرده اید به شما خدمات ارائه بدهند. پس اگر می خواهید در یک روز خاص مراسم شما برگزار شود باید رزرو و هماهنگی های قبلی را با خدمات دهندگان عروسی از مدتها پیش انجام بدهید و به نکات ضروری در این رابطه دقت نمایید.

در هر صورت باید بدانید که برگزاری مراسم عروسی در روزهای تعطیل و آخر هفته هم برای شما مزیت های را به دنبال دارد و هم می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. شما باید به تاریخی که برای مراسم عروسی خود انتخاب می کنید دقت نمایید و تمامی جوانب را در رابطه با آن در نظر داشته باشید.

باغ عروسی شمس العماره همراه شما برای برگزاری مراسمی ایده آل ، ناب و به یاد ماندنی است.

z