برنامه ریزی از نامزدی تا عروسی

17 اسفند
دسته‌بندی نشده

شما با برنامه ریزی و انعطاف پذیری بیشتر میتوانید میتوانید مراسم عروسی را تا به راحتی برگزار کنید. خیلی از زوج های جوان مشکل زمان بندی دارند که بسیاری از مشاوران زمان پنج تا شش ماه را پیشنهاد میدهند و باید زمانبندی انجام دهید و کارها را تقسیم کنید به هفتگی ماهانه اولین کاری که میتوانید انجام دهید تهیه لیست مهمانان است که در اینجا چند تا راه حل میگوییم .

برنامه ریزی از نامزدی تا عروسی

 

مهمترین بخش در برنامه ریزی مراسم عروسی

همانطور که می دانیم مهمترین بخش در برگزاری و برنامه ریزی برای مراسم عروسی انتخاب تالار عروسی می باشد. باید داماد و عروس عزیز توجه داشته باشند که بعد از انتخاب تالار و زمان گرفتن از آن دیگر باید با دقت تمام کارهای خود را انجام دهند چرا که زمان دقیق برای مراسم عروسی تعیین شده و باید تا آن وقت هر فعالیت داشته باشند تمام شده باشد .

لذا برای این کار ؛ لیستی از تالار عروسی ( یا باغ عروسی ) مناسب برای خود تهیه کنید در انتخاب باغ تالار چنین سوالاتی از خودتان بپرسید که آیا این تالار مناسب میل شما است ایا چیزی است که در ذهن شما است ایا میتوانید تغییراتی در آن انجام دهید و تمام جوانب را بسنجید و برای خودتان روشن کنید.

مهمترین بخش در برنامه ریزی مراسم عروسی

انعطاف پذیری و خلاقیت داشته باشید روز یا هفته یا تاریخی اگر در ذهنتان است بهتر است که اخرهفته ها یا روز های تعطیلی نباشد زیرا گران تر است اگر از اختلاف قیمت وسط هفته با اخر هفته آگاه شوید کاملا متوجه حرف ما میشوید پس در مقابل تاریخ انعطاف لازم را نشان دهید.

بایدهایتان را مشخص کنید اگر رویایی دارید تا در مراسم عروسی خود اجرا کنید زمان آن رسیده که به رویاهایتان توجه کنید. البته موارد مهم و اصلی را فراموش نکنید.

دقت کنید سفارش لباس عروس زمان بر است این پروسه سفارش لباس عروس خیلی زمان بر است و مشکل این است که برای عروسی زمان تعیین شده است و وقت زیادی ندارید بهتر است به مزون هایی بروبد که لباس عروس اماده دارد نمونه کارهایش را ببینید البته زیبایی و کیفیت لباس عروس را توجه کنید و خیلی عجله نکنید .

خودتان را درگیر جزییات نکنید مهمانان شما از کارها و بررسی های قبل شما اگاهی ندارند.

باع تالار عروسی شمس العماره و ارائه تمامی خدمات عروسی

شما با یک تماس می توانید بیش از 50 درصد کارهای عروسی خود را به ما بسپارید . باغ تالار عروسی شمس العماره تنها یک تالار یا باغ برای عروسی نیست. ما خدمات ویژه ای را نیز ارائه می کنیم که می توانید از آنها بهرمند شوید. خدمات اجاره ماشین عروس , گل آرایی و تشریفات عروسی , خدمات آتش بازی در ورود عروس و داماد , خدمات پذیرایی فوق العاده شیک و مدرن با بهترین نوع منوهای پذیرایی و …

برای کسب اطلاعت بیشتر در رابطه با رزرو باغ تالار عروسی می توانید با باغ تالار شمس العماره تماس حاصل فرمایید.

z