برای همسرتان از آرایش زیاد استفاده نکنید

14 بهمن
دسته‌بندی نشده

برای همسرتان از آرایش زیاد استفاده نکنید : این درست است که ارایش کردن زن ها بسیار خوب است و موجب زیبایی هایشان می شود ولی سوال اینجاست که :

آیا ارایش کردن زیاد برای شوهر خوب است؟

برخی از خانم ها زمان زیادی را به ارایش کردن شان اختصاص میدهند و همیشه بیشتر وقتشان را برای خرید لوازم ارایش و نکات زیبایی می گذارند.  ولی آیا مردها این کار را می پسندند؟

خط چشم کشیدن خوب است ولی ارایش کردن زیاد موجب کلافه شدن مردها می شود. شاید شما از اینکه نتوانید مثل بازیگران معروف چشم همسرتان را به خودتان خیره کنید افسوس بخورید ولی باربارا دی آنجلیس در کتابی می گوید که مردها میتوانند با مدل آرایش زیاد همسرشان سرد شوند. زنهای ایده ال از نظر مردها کسانی هستند که وقتی به یک مراسم می روند بتوانند زیبا و آراسته باشند. زن ایده ال از نظر کسی است که لایه های متعدد کرم پودر بر روی صورتش بین او و همسرش فاصله نندازد. زن های میتوانند ایده ال مردان باشند که برای یک پیک نیک خیلی سریع اماده شوند. در صورتی که می خواهید مرزهای اراستگی با وسواسی بودن را شناسایی کنید و در چشم همسرتان بدرخشید توصیه می شود ادامه این پست را مطالعه نمایید.

شاید شما هم از همسرتان این جمله ها را شنیده باشید.

شاید شما هم این جملات را شنیده باشید و در زندگی تان از آنها شنیده باشید: زن های که احساس می کنند هر روز باید ارایش کنند را نمیتوان تحمل کنم. هر روز ساعت ها برای موها و صورتشان هزینه می کنند. در صورتی که کوچکترین خدشه ی به آرایش آنها وارد شود خیلی سریع مقابل اینه می روند تا آن را برطرف کنند. دوست داریم با زنی ازدواج کنم که سریع اماده می شود و نیازی نیست ساعت منتظر اماده شدنش باشم.

برای همسرتان از آرایش زیاد استفاده نکنید
همسر قبلی ام خیلی نگران سر وضعش بود. او کاملا من را به خودش سرد کرده است. آرایش کردن حسابی وقت گیر است. داشتن ناخن های دراز و تیز مراقبت های زیاد می خواهد که ناخنها مبادا بشکنند. همه ی وقت باید مواظب باشند تا چیزی به آن ها نخورد. این موارد موجب شد تا دیگر صبر و تحمل را از دست بدهم.

آرایش زیاد چیست؟

آرایش کردن زیاد زن سبب می شود مرد سرد شود از او دیر شود. مردهای زیادی از این مورد شکایت دارند و دوست ندارند همسران در این امر زیاده روی کنند. شما باید از دلایل سرد شدن مردان آگاهی داشته باشید تا به کمک تان بیاید.

خانم های که در منزل ارایش زیاد و غلیظ می کنند، بارها از همسران خود شکایت شنیده اید چون آن ها واقعا از این مورد خوششان نمی آید و دوست دارند ارایش سبک و کم رنگی داشته باشند. مخصوصا ارایش چشم ها که خیلی مورد پسند آنهاست. در واقع مردها از رژ گونه و کرم پودر خوششان نمی آید.

زمانی که مردها به صورت همسر خود نگاه می کنند به جای اینکه پوست ببینند با لایه های کرم پودر روبرو می شوند و نسبت به شما سرد می شوند. ولی بیشتر مردها آرایش های غلیظ به چشم شان سطح پایین می آید و به مراتب زشت تر نشان داده می شوند.

خانم های که در لباس پوشیدن وسواسی نشان می دهند نیز بلای جان همسران هستند. البته مردها از زنهای خوش لباس خوششان می آید اما زن های که وسواسی دارند برای مردها اصلا خوشایند نیستند. مخصوصا زمانهای که برای پوشیدن لباس ساعت های طولانی زمان صرف می کنند و در اخر از چیزی که می پوشند خوششان نمی آید.

خانم های که نمی گذارند کسی به مو هایشان دست بزنند بسیار ازار دهنده هستند. مردها هم از چنین زنهای خوششان نمی آیند. مردها هم از موهای خشک ، تافت زده ، چرب شده خوششان نمی آید یا موهای که بسیار سوزن و سنجاق به آنها وصل شده است.

اخرین دسته زنهای هستند که زیاد به خودشان طلا و جواهر اویخته اند. برخی از مردها می گویند چرا زن ها باید اینقدر به خودشان طلا و جواهر اویز کنندآیا آنها مجبورند؟ این موردها سبب می شود مردان سرد شوند. زن ها فکر می کنند اینگونه مد روز هستند ولی در واقع مردها این چنین نیستند.

چرا زن ها زیاد ارایش می کنند و به خودشان اهمیت میدهند؟

برخی از زن ها متاسفانه تحت تاثیر اگهی های تجاری و وسایل ارتباط جمعی قرار می گیرند و شست و شوی مغزی شده اند و خودشان را با تصویرهای تطبیق می دهند که در اگهی ها وجود داشته است. آن ها برای اینکه زیباتر نشان داده شوند مجبوراند وسایل ارایشی مختلفی را خریداری کنند ولی مردها خواهان زن های هستند که طبیعی تر باشند و پیش از اینکه بیرون بروند بیشتر از 2 ساعت را برای ارایش کردن و پوشیدن لباس صرف نکنند.

برای همسرتان از آرایش زیاد استفاده نکنید

برای همسرتان از آرایش زیاد استفاده نکنید

یک نکته مهم این است که شما در میزان ارایش خود تعادل را رعایت کنید. مناسب ترین وقت این است که شما پاره ی از اوقات را برای ارایش کردن اختصاص بدهید. مردها از زنهای که به خودشان می رسند خوششان می آید و زنهای شلخته را اصلا نمی پسندند و شاید آنها را سرد کنند. ولی آنها دوست دارند ببنید که شما بدون ارایش معذب نیستید و زیبایی طبیعی نمود بیش تری خواهد داشت.

نکته مهم

اگر می خواهید تلاش هایتان در خصوص بهتر شدن و درخشیدن پاسخ خوبی را داشته باشد و نتیجه ی معکوسی نداشته باشد دو نکته زیر را در نظر بگیرید:

1)شما باید در مورد ارایش ،لباس و مد نظر همسر یا نامزد خودتان را بپرسید. لزوما نباید علائق شخصی تان را با او منطق نمایید ولی زن های زیادی هستند که اصلا در این مورد با همسران خود صحبت نمی کنند. صحبت کردن در این خصوص سبب می شود که هر دو شما موارد جدیدی را یاد بگیرید که به نفع شماست.

2)تلاش شما بر این باشد که زیبایی را از درون خود بجویید. بدون در نظر گرفتن اینکه شما چقدر تلاش می کنید که زیباتر دیده شوید باید این نکته را در نظر بگیرید که زیبایی از درون شما بیرون می آید. زمانی که شما از درون خود احساس خوبی داشته اید خوب از خودتان مواقبت میکنید و عزت نفس زنانه تان را محترم به شمار می آورید و این زیبایی حتما از بیرون خود را نشان خواهد داد.

z