در انتخاب طلا و جواهرات برای عروسی به چه نکاتی دقت کنیم ؟

27 تیر
دسته‌بندی نشده

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

در انتخاب طلا و جواهرات برای عروسی به چه نکاتی دقت کنیم ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره کرج ، زمانی که می خواهیم برای عروس خانم طلا بخریم بسیاری از آنها وسواس به خرج می دهند و سلیقه شان را به عنوان بهترین ها میدانند ولی اگر می خواهید طلا و جواهرات بخرید علاوه بر سلیقه تان بهتر است نکاتی را نیز مد نظر بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

انتخاب طلا و جواهرات برای عروسی

  1. طلا و جواهرات را بر روی بدن و گردنتان امتحان نمایید

فروشنده باید این امکان را به خریدار بدهید که طلا و جواهرات را بر روی بدن و گردن خود امتحان کند. در واقع این حق خریدار است. شما می توانید آن را دور مچ دستان یا دور گردن تان امتحان کنید تا مطمئن شوید که هم زیبایی و هم راحتی آن را داشته اید و البته از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید.

طلا و جواهرات برای عروسی

طلا و جواهرات برای عروسی

2) به لباس عروس تان نیز دقت کنید

باید دقت کنید که چه لباسی را انتخاب کرده اید و سپس تصمیم بگیرید که طلای سفید را انتخاب کنید یا طلای زرد . اگر شما لباس عروس سفیدی دارید می توانید از پلاتین یا طلای سفید استفاده کنید که قطعا زیبایی را چندین برابر می کند ولی اگر از لباس عروس عاجی است سنگ های زینتی و طلای زرد می تواند یکی از ایده آل ترین و زیباترین گزینه ها باشد.
لباس های که رنگ سرخی دارند می توانند از جواهراتی با رنگ گرم جلوه ی زیبایی داشته باشند و می توانید در تزیئن لباس از رزهای سرخ استفاده کرد. البته در ایران به این صورت بوده است که با توجه به رسوم های که وجود دارد بیشتر طلای زرد را خریداری می کنند و طرفداران زیادی داشته است.

[/av_textblock]

[av_masonry_gallery ids=’862,861,860,859,858,857,856,855,854,853,852,851,850,849,848,847,846′ items=’40’ columns=’5′ paginate=’pagination’ size=’flex’ gap=’no’ overlay_fx=” container_links=” id=” caption_elements=’none’ caption_styling=” caption_display=’always’ color=” custom_bg=”]

[av_section min_height=” min_height_px=’500px’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’ bottom_border=’no-border-styling’ bottom_border_diagonal_color=’#333333′ bottom_border_diagonal_direction=’scroll’ bottom_border_style=’scroll’ scroll_down=” id=” color=’main_color’ custom_bg=” src=” attach=’scroll’ position=’top left’ repeat=’no-repeat’ video=” video_ratio=’16:9′ video_mobile_disabled=” overlay_enable=” overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=”]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]

3) جواهرات شما نوعی انعکاس شماست

اصلا در زمان انتخاب طلا و جواهرات عجله نکنید چون قطعا مثل لباس نوعی نشان دهنده شخصیت شما به شمار می رود. پس با نهایت آرامش برای انتخاب آن اقدام نمایید.

4) طلا و جواهرات عروسی را سفارش بدهید

اگر فکر می کنید هر چقدر در بازار بگردید آن چیزی را که می خواهید پیدا نمی کنید و تنها زمان تان را از دست داده اید می توانید جواهرات خود را سفارش بدهید. وقتی قصد سفارش را داشته باشید گزینه های زیادتری مثل نقره یا طلا، مروارید یا الماس و… را در اختیار دارید و در پایان می توانید یک نتیجه مطابق سلیقه تان را دریافت کنید.

5) خط گردنتان را در انتخاب طلا و جواهرات در نظر داشته باشید

در انتخاب طلا و جواهرات برای عروسی همیشه باید به چگونگی نوع ایستادن گردنبند بر روی گردن یا لباس دقت داشته باشید چون گاهی واقعا به عنوان یک معضل وقت گیر می باشد. پس به لباسی که انتخاب کرده اید دقت کنید که مدل آن چگونه است آیا دور گردن شما را می پوشاند یا باز می گذارد. شکل یقه لباس را نیز در نظر بگیرید مثلا شکل V است یا U .
پس از اینکه این موارد را مشخص نموده اید می توانید برای انتخاب جواهرات تصمیم بگیرید. دقت داشته باشید توجه به این نکات موجب می شود جواهرات شما همراه با لباس تان در مراسم عروسی درخشش خاصی داشته باشند و شما را با شکوه جلوه بدهند.

[/av_textblock]
[/av_section]

z