چه فصلی برای برگزاری عروسی بهتر است؟

22 اردیبهشت
مجله عروسی

مراسم های عروسی بیشتری برگزار می شود که همه ما می دانیم دلیل اصلی این امر آب و هوای خوب در این دو فصل است. اما در این مقاله می خواهیم به صورت دقیق به برگزاری مراسم در فصل های مختلف بپردازم تا با اطلاعاتی که کسب می کنید بهترین فصل را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید.

چه فصلی برای برگزاری عروسی بهتر است

برگزاری عروسی در فصل بهار

همانطور که گفته شد برگزاری عروسی در فصل بهار طرفداران بسیاری دارد که در ادامه به برخی از دلایل محبوبیت این فصل اشاره خواهیم کرد

  •  اصلی ترین دلیل هوای مطبوع و دل انگیز فصل بهار است که حس و حال بسیار خوب و دل پذیری را به مراسم عروسی می بخشد. از طرفی دیگر نیز هوای معتدل بهاری سبب شده است افراد تمایل بیشتری به برگزاری مراسم عروسی در این فصل داشته باشند.
  •  طبیعت زیبای فصل بهار، میوه های بهاری، گل های متنوع و زیبا همه و همه دست در دست یکدیگر داده اند تا این فصل را به محبوب ترین فصل در میان زوج ها تبدیل کند.
  •  امکان برگزاری مراسم در باغ، باغ تالار عروسی و فضای باز که در برگزاری یک مراسم رویایی و باشکوه تاثیر بسزایی دارد.
برگزاری عروسی در فصل بهار
  •  وجود گزینه های بیشتر در انتخاب تم عروسی
  •  امکان انتخاب لباس عروسی متنوع در این فصل
  • دیزاین و گل آرایی متفاوت باغ، باغ تالار، تالار و…
  •  امکان تجربه برگزاری مراسم در طبیعت بکر و دست نخورده

برگزاری عروسی در فصل زمستان

برگزاری عروسی در فصل زمستان نیز ویژگی ها و جذابیت های مخصوص خود را دارد که مطابق با سلیقه بسیاری از افراد است. در ادامه به مزایا و ویژگی های برگزاری عروسی در فصل زمستان اشاره خواهیم کرد:

برگزاری عروسی در فصل زمستان
  • امکان تجربه تم سفید طبیعی که لباس عروس و دیگر آیتم ها می توانند به عنوان مکملی جذاب برای زمین سفیدپوش و یک روز برفی به شمار بروند.
  •  فاصله زیاد بین غروب تا طلوع که امکان برگزاری یک مراسم طولانی را به شما می دهد و به این صورت می توانید مدت زمان بیشتری را در کنار عزیزان و مهمانان خود باشید.
  •  کاهش نرخ و هزینه اجاره سالن ها و تالار ها و همچنین تمامی موسساتی که خدمات مربوط به مراسم عروسی را ارائه می دهند که علت این امر نیز رکود فصل کاریشان در فصل زمستان است در نتیجه شما می توانید در فصل زمستان یک مراسم باشکوه را با هزینه ای بسیار کم تر از هزینه برگزاری مراسم در فصل های گرم سال برگزار کنید.
  •  تصویربرداری بهتر به دلیل نور مناسب در فصل زمستان
  •  داشتن ماه عسلی هیجان انگیز به دلیل وجود سرگرمی های متعدد و هیجان انگیز در فصل زمستان.

باغ تالار شمس العماره آماده برگزاری مراسم عروسی و عقد شما در کلیه فصول سال در فضای سالن و باغ تالار عروسی کرج خود است.

برگزاری عروسی در فصل پاییز

برگزاری عروسی در فصل پاییز به دلیل زیبایی بی نظیر این فصل طرفداران بسیاری دارد مخصوصا اگر عروسی در باغ تالار برگزار شود جلال و شکوه مراسم شما دو چندان خواهد شد. البته باید توجه داشت که فصل پاییز فصلی غیرقابل پیش بینی است بنابراین اگر در فضای باز مراسم عروسی برگزار می شود باید تدابیری برای مشکلات غیرمترقبه مانند بارش باران و… اندیشیده شود.

برگزاری عروسی در فصل پاییز

برگزاری عروسی در فصل تابستان

برگزاری عروسی در فصل تابستان بسیار معمول تر است چرا که در این فصل نیز مانند فصل بهار انواع گل ها، میوه ها و… را می توان در اختیار داشت البته گاهی گرمای شدید این فصل سبب بروز مشکلاتی می شود.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

z